2777
2789
عنوان

شوهرم

338 بازدید | 26 پست

شوهرم همش منت خرجی که میده میزاره همش میگه عین مفت خور نشستین توخونه وهمش میخورین .میگم وظیفه ات داد وهوار میکنه که مگه پادگان وظیفم باشه لطف میکنم وفلان .همش غر میزنه بنظرتون بهترین راه برخورد چیه باهاش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهترین راه اینه بگی آره دستت درد نکنه  زندگی یعنی همین .تو بیرون زحمت میکشی وقدر دانت هستیم منم تو خونه رو مدیریت میکنم تا وقتی میای همه چی آماده وبهترین باشه 

چیزی میخره تشکر کن‌بگو ممنون برا ما زحمت میکشی 

یه جوری رفتار نکن که وظیفشه 

گارد گرفتن وبحث فقط باعث میشه بدتر روتون بهم بازشه وعصبی تر شه 



خنده را معنی سرمستی مکن                                    آنکه میخندد غمش بی انتهاست                     

بگو  باشه میرم سرکار ولی تو هم در اضای کارای خونه تمیز کاری غذا درس کردن باید بهم مزد بدی چون وظیفم نیست دارم بهت لطف میکنم

پروفایلمو عوض نمیکنم لطفا درخواست نفرمایید     با تشکر😁    یا راهی خواهم ساخت    یا ساخی راهم اخ😌                                 

بگو خونه بابام بودم بی منت داشت خرجم رو میداد بیخود کردی اومدی خواستگاری

بگو تو که عرضه خرجی دادن نداری چرای زن گرفتی

بگو مگه باید ....بدم .معلومه که وظیفه توئه

بگو سواد نداری یا اطلاعات برو از جایی میخوای بپرسی بپرس نفسه و خرجی دادن وظیفه مرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دل شکستن

rozeee_ee | 2 ثانیه پیش

قرص زینک

1390fatemeh | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز