2777
2789
عنوان

شوهرم

338 بازدید | 26 پست

شوهرم همش منت خرجی که میده میزاره همش میگه عین مفت خور نشستین توخونه وهمش میخورین .میگم وظیفه ات داد وهوار میکنه که مگه پادگان وظیفم باشه لطف میکنم وفلان .همش غر میزنه بنظرتون بهترین راه برخورد چیه باهاش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بهترین راه اینه بگی آره دستت درد نکنه  زندگی یعنی همین .تو بیرون زحمت میکشی وقدر دانت هستیم منم تو خونه رو مدیریت میکنم تا وقتی میای همه چی آماده وبهترین باشه 

چیزی میخره تشکر کن‌بگو ممنون برا ما زحمت میکشی 

یه جوری رفتار نکن که وظیفشه 

گارد گرفتن وبحث فقط باعث میشه بدتر روتون بهم بازشه وعصبی تر شه 



خنده را معنی سرمستی مکن                                    آنکه میخندد غمش بی انتهاست                     

بگو  باشه میرم سرکار ولی تو هم در اضای کارای خونه تمیز کاری غذا درس کردن باید بهم مزد بدی چون وظیفم نیست دارم بهت لطف میکنم

پروفایلمو عوض نمیکنم لطفا درخواست نفرمایید     با تشکر😁    یا راهی خواهم ساخت    یا ساخی راهم اخ😌                                 

بگو خونه بابام بودم بی منت داشت خرجم رو میداد بیخود کردی اومدی خواستگاری

بگو تو که عرضه خرجی دادن نداری چرای زن گرفتی

بگو مگه باید ....بدم .معلومه که وظیفه توئه

بگو سواد نداری یا اطلاعات برو از جایی میخوای بپرسی بپرس نفسه و خرجی دادن وظیفه مرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز