بهترین راه اینه بگی آره دستت درد نکنه زندگی یعنی همین .تو بیرون زحمت میکشی وقدر دانت هستیم منم تو خونه رو مدیریت میکنم تا وقتی میای همه چی آماده وبهترین باشه
چیزی میخره تشکر کنبگو ممنون برا ما زحمت میکشی
یه جوری رفتار نکن که وظیفشه
گارد گرفتن وبحث فقط باعث میشه بدتر روتون بهم بازشه وعصبی تر شه