2777
2789
عنوان

خیاطی

| مشاهده متن کامل بحث + 207 بازدید | 41 پست

[QUOTE=320668727]بدون الگو برشم رو میزنم ولی از هرطرف حداقل ده سانت اضافه میزارم واسه دوخت ک بعدا بشه گشادش کرد  ...[/QUOTEباشه ممنون حالا امتحان میکنم

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
دور سینه ۲۵.۵ دور کمر۲۲.۵ دور باسن۲۷ عددهات همیناس؟

دور سینه ۱۰۲

دور کمر ۹۰

دور باسن ۱۰۸

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اندازه ها تو ک گرفتی رو الگو مثلا۱/۴ دورسینه بعلاوه ۳ یا۴ کن یعد خوب میشه

باید همین کار را بکنم مرسی از راهنماییت 

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
اندازه ها تو ک گرفتی رو الگو مثلا۱/۴ دورسینه بعلاوه ۳ یا۴ کن یعد خوب میشه

ای دور بازو و استین چند سانت بذارم

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
خب وقتی وارد نیستی باید اینجوری بکشی. اگه  گشاد بشه میشه تنگ کرد ولی از اول کم بگیری دیگه نمیشه ...

بنده خدا گفت که یه سایز بزگتر میگیره گشاد میشه

میخواست ایراد کارش رو پیدا کنه

نه که کلا گشاد بدوزه بعد تنگ کنه

باید همین کار را بکنم مرسی از راهنماییت 

آره همیشه یکم زیاد بگیر فوق بزرگ شد  تنگ میکنی .

بعد ب جنس پارچه هم بستگی داره مثلا پارچه کشی باشه دیگه جا دوخت نمیخواد 

پارچه کرپ باشه حداقل ۲سانت باید زاپاس باشه 

[QUOTE=320670077]آره همیشه یکم زیاد بگیر فوق بزرگ شد  تنگ میکنی . بعد ب جنس پارچه هم بستگی داره مثلا پارچه کشی ...[/QUOTEباشه ممنون

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
بنده خدا گفت که یه سایز بزگتر میگیره گشاد میشه میخواست ایراد کارش رو پیدا کنه نه که کلا گشاد بدوزه ...

دقیقا

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
بنده خدا گفت که یه سایز بزگتر میگیره گشاد میشه میخواست ایراد کارش رو پیدا کنه نه که کلا گشاد بدوزه ...

اندازه های ک داره لباس بدوزه خیلی تنگ میشه   حداقل از اندازهای ک داریم یکم بزرگتر باید الگو بکشیم تا لباس خوب بشه

[QUOTE=320670237]ببین من اندازه هارو با فاصله ۴ انگشت بسته میگیرم بعد تقسیم بر ۴ هم میکنم.[/QUOTEممنون از راهنماییت

گفتم : خدایا؟ ؟؟دلم را شکستند .گفت :هیس نگران نباش آنها هم برای خوشبختیشان به آسمان من رو می اندازند
بله

پس مشکل توی اندازه گیری داری

مثلا عدد ۱۰۲ رو ۱۰۶بگیر

عدد ۹۰رو ۹۴

عدد ۱۰۸ رو ۱۱۲

یه بار اینطوری امتحان کن

یعنی به هر یک چهارم یه عدد اضافه کن

بنظرم درست بشه

من ۱۰ساله دارم به روش گرلاوین خیاطی میکنم

خداروشکر مشکلی نداشتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز