2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممکن بخواد این کارو بکنه در حد چند تا پیام ولی وارد عمل نمیشه نه زود نه خیلی دیر ولی نگران نباش فک ...

همین آخری و جواب بده بی زحمت 

گفتین فکر کنم ادامه میابد یعنی چی 


خدایا دخترم و همسرم را به خودت سپردم از بلاها دورشان کن 
بله نسبتا خوبه

لطفا جواب منو بدید خواهش میکنم ، نیاز دارم بهتون 

رشته ای که در دانشگاه دارم تحصیل میکنم خوبه ؟ آینده ای داره؟ موفقیت دارم ؟ شهرکی بهم حس داره ؟یا آینده ای باهاش دارم ؟ سرحدی چطور ؟

 لطفا هرچیزی درمورد خودم یا آیندم حس می‌کنی بگو

من دیگه خیلی خسته شدم 😕

ببخشید سوالات همه رو نگفتم 🥱

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
همین آخری و جواب بده بی زحمت  گفتین فکر کنم ادامه میابد یعنی چی

یعنی رابطه شما ادامه میابد

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
۱سوال منو جواب بدی ممنون میشم،اینکه به من زیاد فکرمیکنه ودلتنگم میشه؟؟

بله گفتم که 😑😁

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
عزیزم خیلی زحمت کشیدی🌟🌸🌸

🙏🙂

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز