2777
2789
منم میگی شوهرم خیانت مبکنه بهم یا وفادارمیمونه

وفادار

اگه حالا بخواد خیانت بکنه نهایتا در حد چند کلمه حرف

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به عرشیا میرسم؟ حسش بهم چیه

طول میکشه یکم

حس میکنم فعلا خیلی زیاد نشده ولی بیشترم میشه

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
وفادار اگه حالا بخواد خیانت بکنه نهایتا در حد چند کلمه حرف

به این زودی ها میشه یانه

زودتموم میشه رابطشون یانه

ببخشین خیلی پرسیم الهی عاقبت بخیربشی

خدایا دخترم و همسرم را به خودت سپردم از بلاها دورشان کن 
حس ششمت خیلی قویه🥺😎😎😎

😁💪

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
وفادار اگه حالا بخواد خیانت بکنه نهایتا در حد چند کلمه حرف


عزیزم آن خانمی که اول اسم خودش م هست در مورد من چه نظری داره و  هدفشون چیه؟پسرش چطور ؟چون این خانم برای پسرش خیلی تعریف میکردممنونم

به این زودی ها میشه یانه زودتموم میشه رابطشون یانه ببخشین خیلی پرسیم الهی عاقبت بخیربشی

ممکن بخواد این کارو بکنه در حد چند تا پیام ولی وارد عمل نمیشه

نه زود نه خیلی دیر ولی نگران نباش

فکر کنم ادامه میابد


دیگه بعد از این رو رایگان جواب نمیدم 🤣 (شوخی خسته شدم)

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
عزیزم۱سوال دیگه هم دارم.اینکه به هم زیاد فکرمیکنع وحسش نسبت به من قویه؟؟

بله نسبتا خوبه

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
ممکن بخواد این کارو بکنه در حد چند تا پیام ولی وارد عمل نمیشه نه زود نه خیلی دیر ولی نگران نباش فک ...

عزیزم.بمن شغل صندوقداری فروشگاه پیشنهاد شده.خیلی نگرانم.دو دلم و میترسم خسته بشم

و واسه رفت و امد مشکل برام پیش بیاد

میشه نظرتو بهم بگی؟خوبه رفتنم یا پشیمون میشم ؟اسمم پریسا

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز