ghothqueen مدیر استارتر عضویت: 1400/02/20 تعداد پست: 42 عنوان پریودی 48 بازدید | 1 پست سلام 😢یه سوال داشتم خانما من هفته پیش قرص اورژانسی مصرف کردم الان پریود شدم ولی خیلی خون کمی هست رنگش هم طبیعیه ممکنه از عوارض قرص باشه 1402/08/23 | 00:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nafass_banoooo عضویت: 1401/11/29 تعداد پست: 5496 من ی سال و خورده ای قبل دوبار قرص اورژانسی خوردم تا ماه قبل ن تنها دیرپریود میشدم بلکه خونریزیم خیلییی کم شده بود تازه تنظیمش کردم