2777
2789
عنوان

گن خوبه؟

543 بازدید | 15 پست

میگم گن هست که آدم لاغرو لگنشو و باسنش رو پرتر نشون بده؟

من گشتم ندیدم😂

شما ندیدین جایی باشه؟

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گنای ساعت شنی و میگن تو دی.جی کالا سرچ کن 

اون برای چاقا خوب بود که پهلو داشتن و پهلوشونو جمع میکرد

اونو من بپوشم از کمرم میفته که هیچ

لاغر ترمم میکنه

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
اون برای چاقا خوب بود که پهلو داشتن و پهلوشونو جمع میکرد اونو من بپوشم از کمرم میفته که هیچ لاغر ت ...

نه بابا برای لاغرا مگه شو.رت پد دار بپوشی فقط اونو دیدم که باسنو قشنگ میکنه🫥

🜲 هیچکس نمیتونه دری رو برات ببنده🜲 که خدا برات بازش کرده باشه...🤎👑👸

من بعد از عمل ابدو دکترم گن داد ..یعنی واقعا حتی خواهرم می‌پوشید باسنش و عالی نشون می‌داد پادار بود باسن و میکشید بالا ‌...متاسفانه خراب شد عکسشو ندارم ..ولی اگه باسن نداری پددار بگیر 

اون برای چاقا خوب بود که پهلو داشتن و پهلوشونو جمع میکرد اونو من بپوشم از کمرم میفته که هیچ لاغر ت ...

آهان از این شو رت ها که بادی ها میخوای که باسنو برجسته نشون بده 

بازار گلوبندک داره پاساژ رضا برو بخر 

نه بابا برای لاغرا مگه شو.رت پد دار بپوشی فقط اونو دیدم که باسنو قشنگ میکنه🫥


بعد ما یه عروسی رفتیم یه بنده خدا پوشیده بود بالباس جذب یه پروتزش رفته بود بالاتر 😁

دلت که زنده باشد.خانه ی دلت آبادمی شود!خانه ی دلت آباد
بعد ما یه عروسی رفتیم یه بنده خدا پوشیده بود بالباس جذب یه پروتزش رفته بود بالاتر 😁

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🫣وااااای 🤣🤣🤣🤣چه سوژه خنده ای بوده 

🜲 هیچکس نمیتونه دری رو برات ببنده🜲 که خدا برات بازش کرده باشه...🤎👑👸
اول تااخرم بالابود پشتش به ملت مجلس هم مختلط

وااای مردم😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

الان مرد ها ک از این چیزا ها نمی‌دوننن چیه گفتن چرا باسنش اینطوریه 😂😂😂

وزن اولیه۶۷ هدف اول۶۵ هدف دوم ۶۳هدف سوم۶۰ هدف اخر۵۷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز