میگم گن هست که آدم لاغرو لگنشو و باسنش رو پرتر نشون بده؟
من گشتم ندیدم😂
شما ندیدین جایی باشه؟
میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اون برای چاقا خوب بود که پهلو داشتن و پهلوشونو جمع میکرد
اونو من بپوشم از کمرم میفته که هیچ
لاغر ترمم میکنه
میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
من بعد از عمل ابدو دکترم گن داد ..یعنی واقعا حتی خواهرم میپوشید باسنش و عالی نشون میداد پادار بود باسن و میکشید بالا ...متاسفانه خراب شد عکسشو ندارم ..ولی اگه باسن نداری پددار بگیر