2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


استخدامت درست میشه انشاالله یه ازدواج موفقی هم داری

آشنا یا غریبه؟

چقد درگیر حواشی زندگی هستیم، دلیل زندگیمونو گم کردیم، هدف هامون رو گم کردیم، یادمون میره عزیزانی مثه بچه هامون مثه مادر❣ خونواده داریم! ک سلامتی شون خیلی واجبتر از تغییر دکوراسیون خونمونه! حال دلشون، اینکه با محبت باهاشون حرف بزنیم ! خیلی واجبتر از حرص خوردن و غیبت ما از جاری و خواهرشوهر و فلانه!  کاش یکم بیشتر حواسمون ب کارامون باشه❤
دقیقا دکتر گفت احتمال‌ داره پسر باشه  خودم میخوام سزارین باشه ولی‌ خانواده شوهرم‌ و شوهرم‌ میگ ...

😉

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
من کی ازدواج میکنم ؟ پاییز خواستگار دارم ؟

انشاالله تا عید مشکلت حل میشه خواستگار پاییز نمیدونم بخدا تا عید بخت خوبی نصیبت میشه 

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
عزیزم سوال منو‌ جواب میدی حستون درمورد شخص خودم چیه ویژگیای ظاهری یا رفتاری

ظاهرا آرومی ولی یه خورده عصبی هستی دوستداری با همه مهربون باشی ولی بنظر میاد هیچکس قدردانت نیست درسته 

نمیدونم شایدم اشتباه گفتم 

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
ظاهرا آرومی ولی یه خورده عصبی هستی دوستداری با همه مهربون باشی ولی بنظر میاد هیچکس قدردانت نیست درست ...

سلام زمان ازدواجم کی هست

سنتی یا دوستی؟ 


ربات حس ششم👇👇👇👇     https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
به نظرتون راهی که دارم برای موفقیت میرم درسته یا نه؟ و اینکه هنوز برای جبران بی توجهیم بهش وقت دارم ...

ببین ب مشکل بر میخوری ولی کم نیاربخدا توکل کن انشاالله درست میشه وقت داری ولی خودت زیادی عجولی دوستداری همه شون یهویی برات درست بشن البته کارات میگم

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاحالا دیدین

mds000 | 13 ثانیه پیش

پسره

mmwmwkwkw | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792