2777
2789
عنوان

جلب توجه یا چی؟

144 بازدید | 10 پست

بچه اولم ۶ سالشه دومی ۵ ماهشه هر دوتا دخترن 

امروز دخترم گفت مامان دلم درد میکنه دست گزاشت روی قلبش،

انقدر ترسیدم بعد دستشو نشون داد گفت نه دستم درد، میکنه یکم بعدش پرسیدم خوب شد گفت اره...

نمیدونم راست گفت یا دروغ،

وضع مالی خوبی هم نداریم بخام دکتر ببرم

شوهرم میگه هیچ نیست ولی من خیلی ترسوام.

نکنه مشکلی باشه خدای نکرده؟

تجربه مشابه دارین؟؟

دست چپ یا راست بود

خب بچها منم به ارزوم رسیدم بلخره بیبیم مثبت و باردارشدم(مامان دوتا فرشته کوچولو)ولی خب تو هفته های پایین قبل از شنیدن صدای قلبشون خدا اونارو ازم گرفت🙂ولی ناامید نمیشم اونا بااومدنشو امید زندگی رو ب قلب من اوردن من بازم تلاشمو میکنم شمام برام دعا کنید 🙏♥️♥️🙂۱/۲/۰۳ من ددباره مامان شدم🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی نیس

😒درخواست دوستی آقایون ممنوع😡متعهد به یک قلب😍میدونستی اگه یه ایه الکرسی برای اهل قبور بفرستی☆هرجایی که باشی☆بعد از اتمام ایه الکرسی یه فرشته تا روز قیامت برات ذکر میگه؟؟؟❤میشه برا واشدن گره های زندگیم یه صلوات بفرستی  امیدوارم گره های زندگیت واشه تویی ک داری میخونی❤

بچه چ میفهمه جلب توجه چیه بیشتر حواست بهش باشه چیزیو پشت گوش ننداز ببر ببمارستان نمیخواد حتما ببری مطب توکل ب خدا انشاالله ک چیزی نیس ولی اگه باز تکرار شد ببر هیچی باارزش تر از سلامتیتون نیس

میشه برا تو دلیم یه صلوات بفرستی که سالم بیاد تو بغلم❤️امیدوارم این حس نصیب همه منتظرا بشه و شمایی که این متن رو میخونی به خواستت برسی

پسرم وقتی بچه بود دایم میگفت دلم درد میکنه یه دفعه دکتر چکاب کامل نوشت بعد از سونو و معاینه گفت پسرت هیچیش نیست الکی میگه .مدتها گذشت و یه روز خودش گفت مامان هر موقع هوس نبات داغ میکردم الکی میگفتم آی دلم تو زود برام میاوردی 😬🥺🥴

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
جدی میگی 🥲الهی تن همه بچه ها سالم باشه، میگم خدایا هیچ پدر و مادری رو با بچش امتحان نکن....

ایشالللللللله گلم

😒درخواست دوستی آقایون ممنوع😡متعهد به یک قلب😍میدونستی اگه یه ایه الکرسی برای اهل قبور بفرستی☆هرجایی که باشی☆بعد از اتمام ایه الکرسی یه فرشته تا روز قیامت برات ذکر میگه؟؟؟❤میشه برا واشدن گره های زندگیم یه صلوات بفرستی  امیدوارم گره های زندگیت واشه تویی ک داری میخونی❤
پسرم وقتی بچه بود دایم میگفت دلم درد میکنه یه دفعه دکتر چکاب کامل نوشت بعد از سونو و معاینه گفت پسرت ...

همزمان تب هم کرد بدون هیج علائمی البته صبح میگفت گلوم درد میگیره ممکنه بخاطر اون باشه؟

الان واسه اینکه دارو نخوره میگه خوب شد 🫠

چپ🥲من میترسم  روده هام و معدم بخاطر استرسام عصبی شدن...

اگ دیدی باز تکرار کرد پیگیر شو 

خب بچها منم به ارزوم رسیدم بلخره بیبیم مثبت و باردارشدم(مامان دوتا فرشته کوچولو)ولی خب تو هفته های پایین قبل از شنیدن صدای قلبشون خدا اونارو ازم گرفت🙂ولی ناامید نمیشم اونا بااومدنشو امید زندگی رو ب قلب من اوردن من بازم تلاشمو میکنم شمام برام دعا کنید 🙏♥️♥️🙂۱/۲/۰۳ من ددباره مامان شدم🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792