2777
2789
عنوان

تهران

796 بازدید | 27 پست

من میخوام بیام  تهران بیمارستان فارابی  عمل برداشت عینک انجام بدم

 فارابی کسی این عملو انجام داده؟چ دکتری خوبه؟هزینش چند بخوای فمتو انجام بدی؟خلاصه هر راهنمایی دارید بکنید ممنون 

منظورت لنز دائمه؟

باید یک سال نمره چشمات ثابت بمونه بعد دکتر برات انجام میده

دختر دایی من تقریبا۳ماه پیش انجام داده فکرکنم ۲۵تومن

وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋‍♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فارابی چشم پزشکای خیلی خوبی داره من شنیدم ازآشناهامونم رفتن

وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋‍♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍

منظورت لنز دائمه؟ باید یک سال نمره چشمات ثابت بمونه بعد دکتر برات انجام میده دختر دایی من تقریبا۳م ...

ن لنز دائم نمیخوام همون لیزیک پیشرفتش فمتو میگن دستگاهش فرق داره چقدگرون۲۵کجا انجام داده؟

ن لنز دائم نمیخوام همون لیزیک پیشرفتش فمتو میگن دستگاهش فرق داره چقدگرون۲۵کجا انجام داده؟

لازک رو من چند ماه پیش مطب چشم پزشک رفته بودم از مریض ها پرسیدم گفتن ۱۲ تومن هزینه شد ۲۵ رو واسه چه کاری گرفتن عجیبه این رقم بعید میدونم همچین چیزی باشه

ن لنز دائم نمیخوام همون لیزیک پیشرفتش فمتو میگن دستگاهش فرق داره چقدگرون۲۵کجا انجام داده؟

نمیدونم کجارفته ولی خب دیگه دائمیه نیاز ب عینک نداره 

متاسفانه الان چی گرون نیس خواهر

فمتو نشنیدم انشاالله موفق باشی وب سلامتی

وهَ افتخار ایوشم کوردم سَرم بَرزهَ😌🙋‍♀گیان هرچه دوشمنهَ تیهَ ریمن وهَ لرزهَ 🦁رفتار هرکس بازتابی از شخصیت وسوادش هست.👍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز