2777
2789
عنوان

خواستگار

488 بازدید | 40 پست

31 سالمه 

لیسانس پیراپزشکی دارم 

دوباره دارم برای کنکور میخونم 

خواستگاری دارم شغل آزاد مغازه داره (لوستر فروش)

خوشتیپ خوش قیافه ظاهرا خوبه انگار ..شرایط دیگه اش رو هنوز نمیدونم ....

به نظر دیپلم باشه 

به نظرتون راه بدم برای آشنایی ؟؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شغلش درآمدش کافی باشع تخصیلات مهم نیس از نظر من

برای بعضیا مهمه

مثلا ایشون اگه امسال پزشکی بیار(چون گفتن باز میخوام کنکور بدم)

بنطرم یه پزشک نمیتونه با کسی که دیپلم داره زندگی کنه!

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
بابت شغلش و تحصیلاتش میترسم پشیمون بشم 

تحصیلات شعور نمیاره عزیزم

بعضی از درها برای همیشه بسته میشن،بقیه به جاهای غیر قابل انتظار باز میشن❤️🤌اونقدر قوی باش که رها کنی،اونقدر عاقل باش که برای آنچه لایقش هستی صبر کنی😊
هیچکس همه چیز باهم نداره هرکسی یه چیز کم داره همینجوری رد کنی سنت زیاد میشه

میدونم 

والا تاالان خواستگارای خوبی داشتم از نظر تحصیلی ولی خب یا اونا نپسندیدن یا من ...یا کلا شرایط جور نشده 

سلام . میتونید باهاش آشنا بشید اگر آدم معقول و سرش ب تنش می ارزه و معیارای شما رو داره . ب تفاهم ک رسیدید ازدواج کنید . تو این دوره زمونه پسر خوب خیلی کم شده  حواستون رو جمع کنید .. نمیشه به کسی اعتماد کرد . اگر طرف ب دلتون نشسته .حتی اگر تحصیلاتش دیپلم باشه می ارزه مدت کوتاه باهاش اشنا بشی ولی خب متوجه شدی بدردت نمیخوره طولانیش نکن. براش ارزوی خوشبختی کن . 

خدایا پناه بی پناهان باش خدای مهربونم کاش هیچکی در این سرزمین پهناور غمی نداشته باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز