اینایی که باربرن (یعنی موقعه اسباب کشی وسیله جا ب جا میکنن)) این وسیله ها ب این سنگینی رو میزارن رو کتف و کولشون اینهمه پله میرن و میان واقعا برای پولی ک وقتی تقسیم کنن اصلا ارزش نداره...اگه بخوان با نامزدشون برن کافه یا رستوران پول ی غذا فقط میشه
بعد گردنشون کمرشون
اکثرا هم جوان هستن
بعد اینکه سوالم اینه این افراد این شغل اصلیشونه؟؟؟؟