2789
عنوان

پسر زایی

| مشاهده متن کامل بحث + 506 بازدید | 67 پست
عاشق دختر باشن میشه روشن فکری؟  از نظر من هیچ فرقی نداره واقعا . ولی حرفم اینه اگه اشکال نداره ...

نه میخوان بچه دار شن نباید فرق داشته باشه هر چی خدا داد 

نه اینکه چی بخوریم چی بکنیم که پسر بشه یا دختر بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه اول پسر بشه دیگه خیالشون راحته😒

چرا مردم اینجورین دوس دارن پسر بیارن پسرشون بره تو خوشی خوب اگه خونه وماشینی سرمایه گذاشتی یا پولی بده به دخترت بره تو خوشی یعنی همیشه دختر باید منت بکشه که بهش پول بدن چه پدر چه شوهر بعد پسر تو خوشی باشه 

آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی

جهالت مدرن😐 چرا مثل قدیمی ها فکر میکنید مگه پسر داشتن فقط باعث افتخاره و دختر داشتن مایه سرافکندگی؟ ...

ادم باید خداروشکر کنه نه اینکه مثل هزارسال پیش بگه چی بخورم پسردارشم اره اینایی که پسر می‌خوام وتاکیدم دارن بچه اول پسر باشه فکرمیکنن افتخاره من این فکرو ندارم اونا این فکرو دارن

آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی

نه میخوان بچه دار شن نباید فرق داشته باشه هر چی خدا داد  نه اینکه چی بخوریم چی بکنیم که پسر بش ...

دقیقا درست میگید باید همین باشه 

ولی حرفم اینه که اینجا اینجوری نیس .با تعیین جنسیت دختر موافقن و ذوق میکنن واسه پسر جبهه میگیرن میگن طرز فکرت قدیمیه.

«شب» می رود. این اقتضای «طبیعت» و «حکم» تاریخ است!
ادم باید خداروشکر کنه نه اینکه مثل هزارسال پیش بگه چی بخورم پسردارشم اره اینایی که پسر می‌خوام وتاکی ...


باور کن اونام این فکرو ندارن شاید یکی دوست داشته باشه پسرش از دخترش بزرگتر باشه یا ... هزاران دلیل دیگه نه اینکه بگیم پسر باعث افتخاره اینطوری میگید طرز فکر همه مثل قدیمی هت میشه اونم تو سال ۱۴۰۲ دیگع اصلا نباید مثل قدیم فکر کنیم وگرنه واسه خودمون آفت میشه

                🌧️اللهم صلی علی محمد و آل محمد ✨
متاسفانه جامعه ما بیشتر پسر پرستن

خوب به چه قیمتی به قیمت اینکه فقط اسم فامیلیت ادامه دار باشه‌ خوب نمیگن این دختر که میاریم نیاز به زندگی داره همه چیزو همه محبتو خرج پسرشون میکنن آخرم میگن مرد تو جامعه قوی درحالیکه بنظرمن زن بااین همه ظلمی که میبینه خیلی قوی تره

آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی

الان این برگه آزمایشم مثبته دیگع درسته؟

positive

نوشته ینی مثبت 

من زیاد سر درنمیارم گلم به دکترت حتما نشون بده ... کاش میگفتی تیتر بتا هم میخوام 

لایک نکن گلم⛔️❤️🙂ان  شاالله از مطالب‌تاپیک هام استفاده کنیدوبه دردتون بخوره بجاش  صلوات ‌یادت نره ها(⁠◠⁠‿⁠◕⁠)⁩درخواست دوستی هم قبول نمی کنم ....♡وقتی‌ بدنیا‌ اومدی،تو‌ گریه کردی؛بقیه خندیدن!حالا‌ یجوری زندگی‌کن.. که‌ موقع‌ مرگت‌، همه گریه‌ کنن‌ تو بخندی..♡
نه این خانم این همه حرفشو پیچوند که بگه من پسردوس دارم همون اولش راست حسینی می‌گفت دیگه نیازی به این ...

عزمزم من عاشق دخترم، اما بنا به تجربه م چون داداش کوچیک دارم و اذیت شدم دوست دارم دخترم داداش بزرگ داشته باشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792