دوستان من فعلا تو عقدم عروسی نکردم، اما خب دوست دارم زود بچه دار شم بعد عروسی ، هم دختر دوست دارم هم پسر البته بیشتر دختر ولی خیلی دوست دارم بچه اولم پسر باشه ، واسه پسر زایی رژیم خاصی وجود داره که از همین الان شروع به رعایتش کنم؟ اصلا میشه با تغذیه پسر دار شد؟😂 البته من خانواده همسرم همه پسرن ، مادرشوهرم سه تا پسر زایید، جاریمم ۲ تا پسر داره ، کلا دختر ندارن ، امکانش هست بچم پسر شه ؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چرا مردم اینجورین دوس دارن پسر بیارن پسرشون بره تو خوشی خوب اگه خونه وماشینی سرمایه گذاشتی یا پولی بده به دخترت بره تو خوشی یعنی همیشه دختر باید منت بکشه که بهش پول بدن چه پدر چه شوهر بعد پسر تو خوشی باشه
آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی
جهالت مدرن😐 چرا مثل قدیمی ها فکر میکنید مگه پسر داشتن فقط باعث افتخاره و دختر داشتن مایه سرافکندگی؟ ...
ادم باید خداروشکر کنه نه اینکه مثل هزارسال پیش بگه چی بخورم پسردارشم اره اینایی که پسر میخوام وتاکیدم دارن بچه اول پسر باشه فکرمیکنن افتخاره من این فکرو ندارم اونا این فکرو دارن
آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی
ادم باید خداروشکر کنه نه اینکه مثل هزارسال پیش بگه چی بخورم پسردارشم اره اینایی که پسر میخوام وتاکی ...
باور کن اونام این فکرو ندارن شاید یکی دوست داشته باشه پسرش از دخترش بزرگتر باشه یا ... هزاران دلیل دیگه نه اینکه بگیم پسر باعث افتخاره اینطوری میگید طرز فکر همه مثل قدیمی هت میشه اونم تو سال ۱۴۰۲ دیگع اصلا نباید مثل قدیم فکر کنیم وگرنه واسه خودمون آفت میشه
خوب به چه قیمتی به قیمت اینکه فقط اسم فامیلیت ادامه دار باشه خوب نمیگن این دختر که میاریم نیاز به زندگی داره همه چیزو همه محبتو خرج پسرشون میکنن آخرم میگن مرد تو جامعه قوی درحالیکه بنظرمن زن بااین همه ظلمی که میبینه خیلی قوی تره
آنکه از شرم گنه باید کند غیبت منم توچرا جور گناهکاران عالم میکشی