2789
انیسا تو خاله یا دایی که رابطش با مانت خوب باشه نداری؟ کار مامانت خیلی بده ولی تو باید تحمل کنی گفت ...


چرا خاله دارم ولی اونم مثل مامانم 🥲💔

 فردا میرم با بابام حرف میزنم ولی چی بگم 😥🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا خاله دارم ولی اونم مثل مامانم 🥲💔  فردا میرم با بابام حرف میزنم ولی چی بگم 😥🤦🏻‍♀️🤦🏻‍ ...

عی باباا😑

نمیشه بگی با مامانت حرف بزنه؟ 

مامان باباش در قیده حیاتن؟

عافرین دختر خوبب،از حرفای دلت بگو از اینکه سر هیچی مامانت هی بت گیر میده و آزارت میده؟

فقط نباید مامانت باشه هااا

خیلی آروم تمام درد و دلاتو بش بگو 

هررر چی که تو دلته تشم بش بگو باش حرف بزنه 

بگو من یه دخترم اگه بابام آسایشمو فراهم نکنه اگه حرفای دلمو نخره پس پیش کی برم من فقط تو رو دارم

عی باباا😑 نمیشه بگی با مامانت حرف بزنه؟  مامان باباش در قیده حیاتن؟ عافرین دختر خوبب،از حرف ...

آره اونا هستن خدارو شکر ولی اوناهم از من بدشون میاد 🥲💔

مرسی گلم فردا باهاش حرف میزنم ❤🫂

کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤

جون امضاتو تغییر ندادی منم گذاشتم

وایییی دریا غلط کردم الان برمیدارمم تورو خدا برش دار😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤❤❤❤❤💜

کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 16 ثانیه پیش

تجربیات یک معلم

123sfm | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792