نه مامان اونم همچین آدم آرومی نبوده و نیست
نه من نمیگم همیشه و سر هر چیزی بگو چشم چون براش عادت میشه فقط ازت چشم بشنوه و این باعث میشه خوب نشه بدترم بشه
میدونم عزیزم تو دختر خوبی هستی ولی آنیسا بنظرم جآی این کارا بگرد ببین مامانت تو زندگیش ع چی ناراحته چی روحشو آزار میده باور کن خیلیا اینجورین یه چیزی یا مشکلی ناراحشون میکنه بعد سر بچههاشون خالی میکنم:)
خواهرتم هنوز بچس تحت تاثیر رفتارای مامانت قرار گرفته تو سعی کن از در دوستی باهاش وارد شی کمکم به خودت وابستش کن محبت کن بش بات دوس میشه اینجوری اونم ازت طرفداری میکنه
اگ یکی باشه با مامانت حرف بزنه اونم تغییر میکنه
کاش الان پیشت بودم بغلت میکردم عزیزم😔❤