2789
بخدا هیچ کاری‌نکردم نمیدونم چرا اینکارو بامن میکنن 😭😭😭😭😭😭😭💔 واقعا میخوام خودمو بکشم که راحت ...

میدونم

ببین چند وقت تحمل کن وقتی باهات بحث کرد هیچی نگو شاید رفتارش باهات عوض شه

(army)                                                            

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الهی  قوربونت برم هانیسا جونمم کار مامان بابات بد بوده نباید اونجوری میکردن خب؟ ولی تو وقتی م ...

هعی کاش مامان منم اینجوری بود کاششش😭💔

هر چی میگه میگم چشم حتی سر این رفتارش باهاش حرف زدم گفتم مگه چیکار کردم که اینجوری میکنی باهام، اصلا براش مهم نیست

بخدا هر چی میگه سکوت میکنم امشب فقط این چند کلمه حرف زدم 😭💔

با بابام و خواهرم رفتارش خوبه حتی کاری کرده خواهرم که ۱۰ سالشه از من بدش میاد اصلا باهام حرف نمیزنه 😭😭💔

دیگه خسته شدم 😭😭💔💔

کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤

هعی کاش مامان منم اینجوری بود کاششش😭💔 هر چی میگه میگم چشم حتی سر این رفتارش باهاش حرف زدم گفتم مگ ...

نه مامان اونم همچین آدم آرومی نبوده و نیست

نه من نمیگم همیشه و سر هر چیزی بگو چشم چون براش عادت میشه فقط ازت چشم بشنوه و این باعث میشه خوب نشه بدترم بشه

میدونم عزیزم تو  دختر خوبی هستی ولی آنیسا بنظرم جآی این کارا بگرد ببین مامانت تو زندگیش ع چی ناراحته چی روحشو آزار میده باور کن خیلیا اینجورین یه چیزی یا مشکلی ناراحشون میکنه بعد سر بچه‌هاشون خالی میکنم:)

خواهرتم هنوز بچس تحت تاثیر رفتارای مامانت قرار گرفته تو سعی کن از در دوستی باهاش وارد شی کمکم به خودت وابستش کن محبت کن بش بات دوس میشه اینجوری اونم ازت طرفداری میکنه

اگ یکی باشه با مامانت حرف بزنه اونم تغییر میکنه

کاش الان پیشت بودم بغلت میکردم عزیزم😔❤


تا الان هیچی نگفتم بخدا😭💔 اینبار فقط این چند کلمه رو گفتم 😭😭😭💔

اها خوب کردی

ببین فردا میام واست ی داستان میگم که مادرم توو بچگی چطوز کتکم زد🤣

(army)                                                            
خدا کنه درست شه ولی اگه همینجوری ادامه بده خودمو میکشم که راحت شه و به آرزوش برسه😭😭😭😭💔

عع این چ حرفیه میزنیییی

نه اصنم اینطور نیس هیچ مادری چنین آرزویی نداره

عزیز دلم بشین با بابات حرف بزن درد و دل کن باهاش اون باباته پیش اون حرفاتو نزنی اشکاتو نریزی پیش کی بری هااا

عع این چ حرفیه میزنیییی نه اصنم اینطور نیس هیچ مادری چنین آرزویی نداره عزیز دلم بشین با بابات حرف ...

نه مامان من مثل بقیه نیست هزار بار جلو بقیه منو تحقیر کرده کوچیکم کرده پیش همه بهم گفته آرزو دارم بمیری حتی وقتایی که قبلش هیچی نگفته 🥲💔

من از بچگی خیلی بابامو دوست دارم و بهش وابسته م ولی وقتی مامانم هزار بار بهم میگه آرزو میکنم بمیری و راحتمون کنی بابام هیچی بهش نمیگه امشب وقتی اومد بهم سیلی زد همینجوری مات مونده بودم بهش نگاه میکردم ولی اون اصلا انگار دیگه مثل قبلن نیست حتی بهم نگاه نکرد و رفت دیگه چجوری باهاش حرف بزنم😭😭💔

ببخشید زیاد مینویسم😥

کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤

نه مامان من مثل بقیه نیست هزار بار جلو بقیه منو تحقیر کرده کوچیکم کرده پیش همه بهم گفته آرزو دارم بم ...

انیسا تو خاله یا دایی که رابطش با مانت خوب باشه نداری؟

کار مامانت خیلی بده ولی تو باید تحمل کنی گفتم بت هرر چقدرم سخت باسه ولی بایدد سعی کنی درستش کنی 

ببین بنظرت سر چی بیشتر بات لجه؟

با بابات قهر نکن فردا باش حرف بزن قهر کنی اونم عادت میکنه به دوریت و بات سرد میشه این اشتباه رو نکنیاااا

نه اشکال نداره حرف بزن حرف زدن روح آدمو آروم میکنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792