الهی قوربونت برم هانیسا جونمم
کار مامان بابات بد بوده نباید اونجوری میکردن خب؟
ولی تو وقتی میبینی اونا دنبال اینن که الکی بحث کنن بات تو بهونه دستشون نده من نمیگم تقصیر توئههااا ولی من دیدم که دوستم اینجوری مامانش باش رفتار میکرد
یه مدت بش گفتم تحمل کن ولی تا جایی که میتونی بهونه دستش نده به حرفش گوش کن هر چقدرم که بر خلاف میلته ولی تو باید سعی کنی این عادت بدشو از سرش بنداری
الان مامانش یه کم بهتر شده
حرفای مامانتو به دل نگیر نمیدونم من شناختی از مادرت ندارم رفتارش بات بد بوده ولی مطمئن باش اون دوست داره شاید دلش از یه جایی گرفته که متاسفانه یه جور دیگه بیانش میکنه