عی باباا😑
نمیشه بگی با مامانت حرف بزنه؟
مامان باباش در قیده حیاتن؟
عافرین دختر خوبب،از حرفای دلت بگو از اینکه سر هیچی مامانت هی بت گیر میده و آزارت میده؟
فقط نباید مامانت باشه هااا
خیلی آروم تمام درد و دلاتو بش بگو
هررر چی که تو دلته تشم بش بگو باش حرف بزنه
بگو من یه دخترم اگه بابام آسایشمو فراهم نکنه اگه حرفای دلمو نخره پس پیش کی برم من فقط تو رو دارم