2777
2789
عنوان

دخترزایی

700 بازدید | 41 پست

برای دخترزایی باید چه کار کرد؟

من پریود نامنظم دارم درواقع تنبلی تخمدان دارم.

یدونه پسر دارم. ولی الان میخوام دختر داشته باشم.

دکتر رفتم بهم رژیم داده.مشکل اینجاست که نمیگیره.

چه روزایی باید نزدیکی کرد؟کسی میدونه؟چون پریودام نامنظمه و نمیدونم تخمک گذاریم کی هست.

کسی هست مث من باشه؟تجربه ایی دارید؟

دختر یک در میان،برا پسر فقط روز تخمک گذاری

پدر بلندترین شعر عاشقانه برای یک دختر است💔🖤🥀الهی هیچ خونه ای بی پدر نباشه🖤چقدر دردناک است هنوز هم باور نمیکنم پدر مهربونم که رفتی💔وقتی یاد قربون صدقه هات میوفتم دلم آتیش میگیره 💔وقتی اولین و آخرین تماس تلفنی که داشتیم یادم میوفته چشام پر اشک میشه🖤آرزوت این بود که من خوشبخت شم،فدای دل مهربونت شم بابای فرشتمم😭پدر  پدر پدر.......😭😭😔برای شادی روح بابام صلوات،الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش قبل اقدام میرفتی دکتر برای پریودت دارو بنویسه 

منم نا منظم بودم رفتم ال دی نوشت تا سه ماه میخوردم و هر ماه ۷ روز نمیخوردم منظم شد تقریبا

خیلی کارتون زشته وقتی یکی از مشکلش یا ناراحتیش میگه شما میاید از خوشحالیتون میگین . نه اینکه حرف زدن درباره خوشحالیتون زشت باشه اما موقع ناراحتی بقیه واقعا زشته !

کاش قبل اقدام میرفتی دکتر برای پریودت دارو بنویسه  منم نا منظم بودم رفتم ال دی نوشت تا سه ماه ...

ینی چی هفت روز نمیخوردی؟

منم سه ماه قرص ضدبارداری خوردم .الان چند ماهه دارم دوفامد میخورم همون دوفاستون.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز