2777
2789
عنوان

واقعا🙄😒

231 بازدید | 36 پست

چرا تاپیک و تعطیل میکنن چقد بی فرهنگیه که نمی‌ذارن آدم مشکلشو بگه و بقیه راه حل بدن من بچه نمیخام چجوری از بین ببرم هنوز یه ماهشم نشده دیروز فهمیدم 

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب نمیزاشی بریزه داخل بعد الان از بین ببریش

تنبلی دارم به اون اطمینان کردم شوهرم به زور این کارو میکنه🥲

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 

الان دیگه وقت این نیست تصمیم بگیری میخوای با نمیخوایش 

اون بچه ی انسانه و حق زندگی داره غذا نیست که پختیش خوشمزه نشد بریزی دور 

اگر نمیخوایش خیلی زوج های نابارور هستن که بچه میخوان ب محض تولد ب اونا اما سقط نکن چون اون حق زندگی داره

سلام 🙃🦚
نمیخواد دیگه

آره واقعا مثل احمقا قرصم ننداختم چون تنبلی دارم به این راحتی حامله نمی‌شدم چن ساله عروسی کردم

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 
الان دیگه وقت این نیست تصمیم بگیری میخوای با نمیخوایش  اون بچه ی انسانه و حق زندگی داره غذا نی ...

وا یه حرفی میزنیا من اصلا نمیخام زایمان کنم هنوز یه ماهشم نشده خب یه اشتباهی که شده نمیتونم که برن بمیرم

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 
ناخاساته شد ینی ....نمیدونسی

من بچه نمیخام کلا آره خب میخاستم که الان تاپیک نمیزدم شوهرم ول نمیکنه میگه میام میبرمت دکتر ویتامین اینا بده میگه نگه دار بدن منه خوب نمیخام زایمان کنم بعدشم حوصله بزرگ کردن بچه ندارم

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 
وا یه حرفی میزنیا من اصلا نمیخام زایمان کنم هنوز یه ماهشم نشده خب یه اشتباهی که شده نمیتونم که برن ب ...

این اشتباه ی چیز کوچیک نیستااا منجر ب وجود امدن ی انسان شده و این انسان حق ززززندگی داره 

ضمنا تو تاپیک قبل هم گفتم اگر عمدی سقط کنی همسرت میتونه ازت شکایت کنه و دیه بگیره تازه این جنبه ی مادیشه 

سقط میتونه واقعا باعث از هم پاشیدن زندگیت بشه چون گناه خیلی بزرگیه

سلام 🙃🦚
این اشتباه ی چیز کوچیک نیستااا منجر ب وجود امدن ی انسان شده و این انسان حق ززززندگی داره  ضمنا ...

این انسان و باید یکی بزرگ کنه خرجشو بده که اونم منم نه حوصلشو دارم نه پولشو به چه حقی واسه یه نخود که حتی قلبشم تشکیل نشده و به بدن من مربوطه بدنیا آوردن یا نیاوردنش میتونه شکایت کنه پس یه عمر زندگی من بعدش عوض میشه مهم نیست منم آدمم وحق زندگی دارم

درخواست دوستی ندین خواهشا آرامشم از همه چیز مهمتره برام خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنین 
این انسان و باید یکی بزرگ کنه خرجشو بده که اونم منم نه حوصلشو دارم نه پولشو به چه حقی واسه یه نخود ک ...

عزیزم تو خودت میتونی برای بدن خودت تصمیم بگیری و این حق مسلم توعه و متاسفانه توی کشور ما این حق از زنان گرفته شده 

پس برو تحقیق کن کدوم دکتر انجام میده اینکارو 

همچنین سونوگرافی هم برو مطمئن شو با سقط برات مشکلی پیش نمیاد 

آفرین به تو که زن شجاعی هستی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش