2789
عنوان

بی بی چک

121 بازدید | 11 پست

شماا تو ای بی بی چک هاله میبینید

▓▒░|خدایا توقدر مطلق منی| باتوهمیشه حال من مثبت است... ░▒ نی نی من معجزه امام حسین بوده وتوروز عاشورا فهمیدم   خدایا ازت میخوام دل همه منتظرا رو شاد کنی 
چرابازش کردی من نمیبینم

▓▒░|خدایا توقدر مطلق منی| باتوهمیشه حال من مثبت است... ░▒ نی نی من معجزه امام حسین بوده وتوروز عاشورا فهمیدم   خدایا ازت میخوام دل همه منتظرا رو شاد کنی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه چیزایی میبینیم چمد روز مونده به موعدت؟

یک روز گذشته

▓▒░|خدایا توقدر مطلق منی| باتوهمیشه حال من مثبت است... ░▒ نی نی من معجزه امام حسین بوده وتوروز عاشورا فهمیدم   خدایا ازت میخوام دل همه منتظرا رو شاد کنی 

اره یه حاله ضعیفی داره ،چند روز از موعد گذشته؟

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

بزار چهارروز بگذره اگه پری نشدی ازمایش بده

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

عزیزم هاله ی مثبت دیده میشه،ولی اگه 5دقیقه اول افتاده قابل اطمینانه، اگر نه که کاذبه

بنظرم یکی دیگه فردا صبح بزن انشالا به مثبت خوشگل تحویل میگیری

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز