2777
2789
عنوان

مادرشوهر

468 بازدید | 47 پست

دوستان من قراره بعد ازدواج برم طبقه پایین خونه مادرشوهرم یعنی از الان پیله هستاااا فردا برم اونجا بخوام برم بیرون با شوهرم یا هرجایی اونم میگه منم میام واقعا فوبیاشو گرفتم از الان

خدا♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونجا رو بدید اجاره خودتون برید یه جای دیگه

نمیشه اصلا نمیخام برم خونه اجاره ای مجبوریم وام اینا داریم ماهانه نمیشه کرایه خونه هم بدیم از الان ترس و وحشت مادرشوهرم افتاده ب جونم

خدا♥️

به هیچ عنوان نروووووووو من زخم دیده ام که دارم میگم زندگیت نابود میشه 

خسته شدم از اینکه باید برای همه خوب باشم منم یه جاهایی دلم میخواد بخاطر خودم با همه بد باشم مگه خودم چشه؟
نرو عزیزم جای دیگه خونه بگیرید اذیت میشی

🥺🥺بعنی ممکنه واقعا اینقد بیشعور و نفهم باشه نگه این دوتا نیاز ب باهم بودن دارن؟؟ترسیدم ولی چاره دیگ ای هم ندارم نمیتونم برم خونه دیگ بعدشم من میرم یه شهر دیگ کلا غریبم اونجا

خدا♥️

این و با تجربه ۱۰ سال زندگی کنار ی مادر شوهر نسبتا خوب ک اصلا دخالت نمیکنه و بی دعوت خونمون یا جایی نمیاد میگم.حتی شده به سختی ولی نه با دعوا ی سیاستی ب خرج بده و تو خونه مستقل زندگی کن ب هزار و یک دلیل ک حال نوشتنش و ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز