2777
2789
فکر نکنم عزیزم. درضمن اینکه مشکل حادی نیس با عمل حل میشه دیگه

نه بابا خواهر کجا حل میشه

من بینیم درگیر بود دندونام درگیر بود لبم درگیر بود

از بچگی هی داشتم عمل میکردم تا ۱۸ سالگی

بازم مثله ادم عادی نشذم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزمممممم .  دیوانه ای  لحظه های قشنگ بارداری براخودت سم میکنی  حیییییف  بع ...

۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی

۴ مرداد نوبت انومالی دارم

انشالله  لطفا تو دعاهاتون منو یاد کنید🥲♥️

دورت بگردم. 

هیچی نیست هیچی. 

من باهمسرم فامیلم 

میدونم چ استرسی الان داری منم سر سونوهام داشتم

ولیییییی لب شکری اگ بود توهمون سونو بهت میگفتن 

بعدم رفتی ۴ام.

بدکتربگو صورت ماهشو بهت نشون بده ک ازاین فکر دربیای.


۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی ۴ مرداد نوبت انومالی دارم

استرس نداشته باش عزیزم، انشالله بچت سالمه 

اصلا به چیزای بد فکر نکن 

لطفا برای سلامتی مادرم یه صلوات بفرستین .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز