2777
2789
فکر نکنم عزیزم. درضمن اینکه مشکل حادی نیس با عمل حل میشه دیگه

نه بابا خواهر کجا حل میشه

من بینیم درگیر بود دندونام درگیر بود لبم درگیر بود

از بچگی هی داشتم عمل میکردم تا ۱۸ سالگی

بازم مثله ادم عادی نشذم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزمممممم .  دیوانه ای  لحظه های قشنگ بارداری براخودت سم میکنی  حیییییف  بع ...

۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی

۴ مرداد نوبت انومالی دارم

انشالله  لطفا تو دعاهاتون منو یاد کنید🥲♥️

دورت بگردم. 

هیچی نیست هیچی. 

من باهمسرم فامیلم 

میدونم چ استرسی الان داری منم سر سونوهام داشتم

ولیییییی لب شکری اگ بود توهمون سونو بهت میگفتن 

بعدم رفتی ۴ام.

بدکتربگو صورت ماهشو بهت نشون بده ک ازاین فکر دربیای.


۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی ۴ مرداد نوبت انومالی دارم

استرس نداشته باش عزیزم، انشالله بچت سالمه 

اصلا به چیزای بد فکر نکن 

لطفا برای سلامتی مادرم یه صلوات بفرستین .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز