ماهدخت23 مدیر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 عنوان لب شکری | مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 28 پست یعنی اینجا هیچ خانومی نیست که لب شکری باشهو بچه داشته باشه؟؟؟حتی یه نفرررر؟که من بتونم چند تا سوال بپرسم ازشچقدر تنهام...💔🥲 1402/04/23 | 13:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 این موضوع الان گفتن نداشت. کاش قبل گفتن موضوعی فکر میکردیم فک کردم سوالی چیزی داره.
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 فکر نکنم عزیزم. درضمن اینکه مشکل حادی نیس با عمل حل میشه دیگه نه بابا خواهر کجا حل میشهمن بینیم درگیر بود دندونام درگیر بود لبم درگیر بوداز بچگی هی داشتم عمل میکردم تا ۱۸ سالگیبازم مثله ادم عادی نشذم
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 عزیزمممممم . دیوانه ای لحظه های قشنگ بارداری براخودت سم میکنی حیییییف بع ... ۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی۴ مرداد نوبت انومالی دارم
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 ۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی ۴ مرداد نوبت انومالی دارم خدا نکشتت پس . برو بخور و بخاااااب ب چ چیزا فک میکنی اونو رفتی پس دیگ مشکلی نبوده
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 خدا نکشتت پس . برو بخور و بخاااااب ب چ چیزا فک میکنی اونو رفتی پس دیگ مشکلی نبو ... انشالله لطفا تو دعاهاتون منو یاد کنید🥲♥️
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 انشالله لطفا تو دعاهاتون منو یاد کنید🥲♥️ دورت بگردم. هیچی نیست هیچی. من باهمسرم فامیلم میدونم چ استرسی الان داری منم سر سونوهام داشتمولیییییی لب شکری اگ بود توهمون سونو بهت میگفتن بعدم رفتی ۴ام.بدکتربگو صورت ماهشو بهت نشون بده ک ازاین فکر دربیای.
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 انشالله لطفا تو دعاهاتون منو یاد کنید🥲♥️ خودت بزن تو نت عکس جنین ۱۲هفته قشنگ دهنش شکل گرفته اگ بود میگفت. نگران نباش من بهت این اطمینان رو میدم.
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 دورت بگردم. هیچی نیست هیچی. من باهمسرم فامیلم میدونم چ استرسی الان داری منم سر ... چشم عزیزم انشالله میام همینجا اعلام میکنم پسرم سالمه♥️
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 خودت بزن تو نت عکس جنین ۱۲هفته قشنگ دهنش شکل گرفته اگ بود میگفت. نگران نباش من بهت این ... مرسی قشنگم
۳۴۵۲شادی عضویت: 1397/10/23 تعداد پست: 4211 ۱۲ هفته رفتم دکتر گفت تا جایی که میبینم نیست باید صبر کنی تا آنومالی ۴ مرداد نوبت انومالی دارم استرس نداشته باش عزیزم، انشالله بچت سالمه اصلا به چیزای بد فکر نکن لطفا برای سلامتی مادرم یه صلوات بفرستین .
گلچهره۱۲۳۳۲۱ عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 8632 فک کردم سوالی چیزی داره. اره بعد فهمیدم ک متوجه نشده بودی
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 استرس نداشته باش عزیزم، انشالله بچت سالمه اصلا به چیزای بد فکر نکن انشالله گلم🥲♥️
nasigholi عضویت: 1402/10/27 تعداد پست: 1 سلام میشه درخواست دوستیمو قبول کنین؟ منم شرایط شما رو دارم ممنون میشم باهم در تعامل باشیم🤍