2777
2789
عنوان

هرشب...

467 بازدید | 31 پست

هر شب این موقع ها تو سایت بودم

اما الان تو صحن امام رضا نشستم دعای کمیل میخونم  و برای شما و همه کاربرهایی که تو تاپیک قبلی ام التماس دعا گفتن دعا میکنم


https://s8.uupload.ir/files/۲۰۲۳۰۷۱۴_۰۱۰۸۵۳_i2b.jpgيا سَريعَ الرِّضا اِغْفِرْ لِمَنْ لا يَمْلِكُ اِلا الدُّعاَّءَ فَاِنَّكَ فَعّالٌ لِما تَشاَّءُ يا مَنِ اسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاَّءٌ 


ای کسی که به زودی از بندگانت خشنود میشوی

بیامرز کسی را که سرمایه ای جز دعا ندارد

به درستی که تو آنچه بخواهی میکنی

((ای که نامش دواست و یادش شفاست))


اومدم به همه کاربرها بگم بیادتون بودم، هستم و خواهم بود💖

ان شاءالله خداوند به حق امام رضاش همه تون رو به آرزوهاتون برسونه🌹

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حاجت روا بشی 💙

التماس دعا 

چقدر مهربونی :)))

ایشالا بهترینا سهم دلت باشه همیشه آرامش داشته باشی سلامت و پایدار و شاد باشی و به همه چیزایی ک میخوای برسی آمین💙

تویی که این امضا رو می‌خونی، آره با خودتم،خدا حواسش بهت هست❤️🌱صبور باش معجزه‌ی خدا نزدیک هست❤️🌱تا اینجا اومدنت اصلا آسون نبوده،بابتش از خودت تشکر کن… 🌈
😭😭😭😭😭عزیزم التماس دعا، السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

ان شاءالله حاجت دلت رو به زودی بهت بده

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

التماس دعا 💔

به قدری ساکتم حالا؛که انگاری؛درونم حکم؛ آتش‌ بس،و حالِ چشم‌هایم خوب و آرام است.به قدری ساکتم انگار؛میان شهر قلبم صد هزاران مُرده دارد شعر می‌گوید..ببین من ساکتم، این بغض و این آشوب، از من نیست...دلم تنگ است؟ اصلا نیست کسی را دوست می‌دارم؟ نمی‌دارم رها، آرام و معمولی؛ شبیه کلّ آدم‌هامیان موج‌ها چون قایقی؛ بی سرنشینم، بی سرانجامم نه فکری در سرم دارم،نه عشقی در دلم،آرامِ آرامم...- نرگس صرافیان 💓🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز