هر شب این موقع ها تو سایت بودم
اما الان تو صحن امام رضا نشستم دعای کمیل میخونم و برای شما و همه کاربرهایی که تو تاپیک قبلی ام التماس دعا گفتن دعا میکنم
https://s8.uupload.ir/files/۲۰۲۳۰۷۱۴_۰۱۰۸۵۳_i2b.jpgيا سَريعَ الرِّضا اِغْفِرْ لِمَنْ لا يَمْلِكُ اِلا الدُّعاَّءَ فَاِنَّكَ فَعّالٌ لِما تَشاَّءُ يا مَنِ اسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاَّءٌ
ای کسی که به زودی از بندگانت خشنود میشوی
بیامرز کسی را که سرمایه ای جز دعا ندارد
به درستی که تو آنچه بخواهی میکنی
((ای که نامش دواست و یادش شفاست))
اومدم به همه کاربرها بگم بیادتون بودم، هستم و خواهم بود💖
ان شاءالله خداوند به حق امام رضاش همه تون رو به آرزوهاتون برسونه🌹