2777
2789
عنوان

هرشب...

| مشاهده متن کامل بحث + 467 بازدید | 31 پست
سلام ثودک جان التماس دعا توروخدا برای دخترم حدیث دعای ویژه کن منم برات صلوات میفرستم انشاالله حا ...

سلام عزیزم

چشم امروز برم حرم حتما براش دعا میکنم

ممنونم ازت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ 

ثودک قشنگم دو روز سایت نبودم امروز چک کردم... بخدا نمیدونی چقدر خوشحالم برات که رفتی پیش امام رضا🥺... 

زیارتت قبول باشه دختر ماه 💚

الهی بزودی زود دلت شاد شه نازنینم، امام رضا ضامن دل مهربونت بشه

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ  ثودک قشنگم دو روز سایت نبودم ...

سلام عزیزم

شما نبودی گلم ولی من خیلی دعات کردم

ممنونم بابت همه مهربونی هات دوست مهربونم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ثودک جانم زیارتت قبول التماس دعا

سلام عزیزدلم

ممنونم

بیادتون هستم دوست عزیزم

خدا و امام رضا پشت و پناهتون باشه ان شاءالله

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام عزیزم زیارتت قبول  انشالله تایپک حاجت رواییت ببینم 🌹🌹

سلام عزیزم

ممنونم

ان شاءالله هردومون😗

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام عزیزم شما نبودی گلم ولی من خیلی دعات کردم ممنونم بابت همه مهربونی هات دوست مهربونم



ممنون در برابر مهربونی تو من هیچی نیستم 

قربونت عزیزم ، الهی دفعه بعد که دوباره میری امام رضا حالِ دلت عالی باشه 

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
ممنون در برابر مهربونی تو من هیچی نیستم  قربونت عزیزم ، الهی دفعه بعد که دوباره میری امام رضا ...

اختیار داری عزیزم خیلی ممنونم 


صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

قبول باشه.التماس دعا

ممنونم

الان که خونه هستم

ولی چشم براتون دعا میکنم

ان شاءالله به هر آرزویی که تو دل تون دارید برسید🌹


صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام.ممنونم.خیلی لطف میکنید.برای خودم هیچ آرزویی ندارم.🙏🏼🌹

عوضش من براتون یه دنیا سلامتی و دلِ خوش آرزو میکنم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش