بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولی هر چی ادم خودساخته دیدم خیلی صمیمی و معمولی بودن
میخوام بهت بگم....همینکه تو قوی هستی کافیه تا ب هر چی ک تو دلتِ برسی... آرزوها مقدسن اونارو خدا تو دل شما گذاشته ازشون سرسری نگذرید.... "قسم ب لحظه ای ک زجر میکشی و با درد میخندی، خدا میبینه و تو رو ب خواستت میرسونه...."
پسر ها بی پولم باشن خودشونو میگیرن دیگه چه برسه که پولدارم باشن
شاید به نظر برسه پادشاه،پادشاهی کند ،اما دراصل این ملکه است که هیئت مدیره رو اداره میکنه 😎 من میتوانم غرش سکوت یک زن را بشنوم (توماس سانکارا ) فمینسم مربوط به قوی تر کردن زنان نمیباشد زنان از قبل قدرتمند بوده اند این درباره تغییر برداشت جهانی درباره قدرت میباشد
اینکه بخوایی اسم منو با تحقیر ریپلایی کنی یابری تاپیکام رو شخم بزنی که درجوابم حرفی بزنی،تبریک میگم تو عقده ایی هستی پس اب خنک بنوش🥛😊دَر من هست هزار من،که گَر بشکند یک من زاده شود مَن دیگر...! 💚🌱(سه تاکاربری ۹۸ امو ترکوندن!دیگه خط ندارم🫤جناب سروان ولوم کن🤦🏻♀️)
ن یکی از دوستای من اصلا پولدار نی فقط کلی عمل کرده و هروز موهاش یه رنگه همش با پسرای پولدار دوست میشه و میگه همشون بهم پیشنهاد ازدواج دادن من نمیخوام ازدواج کنمو اینا میخوام بدونم راسته