2789
شمام ای یو ای کردین؟

نه واللال خواست خدابود که ای یو ای نکنم همون ماهی که قراربودای یو ای کنم دکترم گفت ضخامتت ۲ونیم هست نیا فایده نداره ماه بعدبیا ... منم باخیال راحت جلوگیری نداشتم چون گفتم نمیشم همون ماه باردارشدم 😁😁😁

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارک باشه عزیز انشالله سالم بیاد تو آغوشت

فدات عشقم ...فعلا که هیچ علامتی ندارم نگرانم زیاد🥴🥴🥴

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
زنده باشید.یعنی هیچِ هیچ علائمی؟حتی علائم هرماه قبل پریود رو هم ندارید؟

من اصلااا پریودیامم بدون دردبود تاخون نمیدیدم نمیفهمیدم 😁😁

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
برا ما منتظرها هم دعا کنید بزودی زود باردار بشیم

انشالله انشالله به زودی زود

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
نه واللال خواست خدابود که ای یو ای نکنم همون ماهی که قراربودای یو ای کنم دکترم گفت ضخامتت ۲ونیم هست ...

عزیزم میشه بگی اون ماهی که ضخامتت کم بوده فولیکول بالغ هم داشتی ذخیره تخمدانت خوب بوده؟

عزیزم میشه بگی اون ماهی که ضخامتت کم بوده فولیکول بالغ هم داشتی ذخیره تخمدانت خوب بوده؟

اره عزیزم ۸تافولی بالغ داشتم البته بالتروزول  ...اره دخیره تخمدانم زیادی بالابود

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
چ جالب، برای ماهایی ک ای یو ای تو  کرمان انجام دادیم غیر شیاف امپول هم تجویز کردن.. در صورتی ام ...

عزیزم شما پیش دکتر حبیب زاده رفتید؟نتیجه گرفتید ؟بار چندم؟من فردا باید برم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792