2789
آره عزیزم دو تا پسر دارم و هردو رو با اقدام اول باردار شدم ، خیلی دوست دارم دختر داشته باشم  ا ...

منم دختر دوست دارم کاش بچه‌ی منم دختر باشه😍

البته اول سالم بودنش مهمه😍

ولی امیدندارم ب این موضوع چون لقاح لحظه‌ی تخمک گذاری انجام شده شانس پسر شدنش زیاده🙁

ممنونم مهربون🥰❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم دختر دوست دارم کاش بچه‌ی منم دختر باشه😍 البته اول سالم بودنش مهمه😍 ولی امیدندارم ب این م ...

انشاالله که اول سالم باشه بعدش هم جنسیت دلخواهت بشه 

ولی احتمال پسر بیشتره چون دقیقا زمان تخمک گذاری بوده 

سلام مامانا آمپولهایی که برای ای یو ای تزریق میشه تاچندوقت مثبت کاذب نشون میده ؟؟؟

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
سلام عزیزم تا ۱۴ روز

مرس عزیزم بله درسته ...بارداربودم فک کردم اثر آمپولاس که بی بی مثبت نشون میده 😄😄

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز