2777
2789
زدم منفیِ منفی بود حتی هاله هم ننداخت

اشکال نداره عزیزم ناراحت نباش 

منم بار اولم بود که آی یو آی تعیین جنسیت کردم ، امروز صبح روز سیزدهم آی یو آی بودم تست زدم منفی شد 

شما چند وقته اقدامی ؟ بار اول بود آی یو آی کردین ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون عزیزم که وقت گذاشتین و با حوصله جواب دادین 🙏 والا دکتر من گفت پس فردای آی یو آی رابطه داشته ...

خواهش میکنم جانم🥰

اره عزیزم گفتم دیگه احتمال تخمک گذاری در ۲۴ ساعت اول خیلی کمتره

نه من تو مرکز ناباروری انجام دادم

محرک هم فقط یه ورق قرص لتروزول

و دوتا امپول سینال اف فقط همینا

من مشکلی برای بارداری نداشتم و تا حالا سه بار باردار شدم که اولی سقط شد و الان دو تا پسر دارم  ...

اره ما تو مرکز ناباروری انجام دادیم

انشالله که نتیجه‌ی مثبت بگیری جانم🥰❤

کی ازمایش میدی؟

اره ما تو مرکز ناباروری انجام دادیم انشالله که نتیجه‌ی مثبت بگیری جانم🥰❤ کی ازمایش میدی؟

امروز صبح روز سیزدهم آی یو آی بود بی بی زدم منفی بود متاسفانه ، دیگه آزمایش نمیدم 

میگن تو مرکز ناباروری بهتره تا مطب 

من محرک یه ورق کلومیفن خوردم فقط همین ، با همین کلومیفن چهار تا تخمک بالغ داشتم ولی نشد 


امروز صبح روز سیزدهم آی یو آی بود بی بی زدم منفی بود متاسفانه ، دیگه آزمایش نمیدم  میگن تو مرک ...

فردا یا پس فردا میتونی ازمایش بدی

ناامید نشو عزیزم انشالله که مثبته بی بی چک اغلب خطا زیاد داره

اشکال نداره عزیزم ناراحت نباش  منم بار اولم بود که آی یو آی تعیین جنسیت کردم ، امروز صبح روز س ...

بنظرم زود تست زدین بزارین روز۱۵.من از برج۲تو اقدامم.بار اوله آی یوآی کردم دیروز ب دکترم اس دادم میگن حتمن آز بده شاید امروز یا فردا برم بدم 

فردا یا پس فردا میتونی ازمایش بدی ناامید نشو عزیزم انشالله که مثبته بی بی چک اغلب خطا زیاد داره

ممنون عزیز دلم 

فردا موعدمه ، سینه هام متورم و دردناک شده فک کنم می‌خوام پری بشم 

من الان پریود شدم بعد این همه اذیتی و با وجود ۴تا فولیکول بالغ و نمونه اسپرم خوب😔

آخی عزیزم اشکال نداره

 این ماه دوباره آی یو آی انجام بده ، خیلی ها بار دوم نتیجه گرفتن انشالا شما هم نتیجه بگیری 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز