2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پ هممون چهارشنبه اآز بدیم ببینیم چی میشه...‌ خدا کنه هر سه تامون خوشحال شیم 

انشالله پنجشنبه بیاییم همین جااعلام کنیم 

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
من که دل دردپریودی دارم 😔😔😔😔

منم دارم.. من هفته پیش هم ی دردهایی داشتم. حتی پریروز.و صبحی و یکم پیش..  ولی یکی از دوستام ک تازه زایمان کرده  گفتش حتی اگر باردار باشی  این دردهارو داری ، یعنی این دذدها نشانه ناباروری نیست. گفت من مسافرت بودم ودردهای پریودیم شروع شد، خیلی خدا خدا کردم برسم شهرمون و بعد پریود بشم ، و وقتی رسیدم پریود نشدم تا از حالت تهوعم فهمیدم باردارم. تازه هدفش بارداری هم نبود.. 

میگم عزیزانی که ای یو ای کردید قبل از۱۴روزاگربی بی بزنم نشون نمیده ؟؟؟میترسم بزنم منفی باشه

من دیروز عصر زدم ی هاله کمرنگ انداخت صبم دادن همون بود،خیییلی کمرنگه دیگ نمیدونم مال خود تسته یا مثبته،من تست میدادم ولی هیجوقت خط تی معلوم نبود،بنظرم تو نده ک مث گیج استرسی نشی 

منم دارم.. من هفته پیش هم ی دردهایی داشتم. حتی پریروز.و صبحی و یکم پیش..  ولی یکی از دوستام ک ت ...

منو شما باهمیم،چ علایمی داری شما،من دل درد نداشتم ولی تا دلت بخاد کمرم بریدم،شکمم گم پیش میومد ینی رحمم بود درد میومد،الانم کنردردم رفع شد فقط خارش سینه دارم و سوزش معده و هرزگاهی سوزش واژن


منم دارم.. من هفته پیش هم ی دردهایی داشتم. حتی پریروز.و صبحی و یکم پیش..  ولی یکی از دوستام ک ت ...

توکل به خداا دیگه هرچی صلاحه

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
من دیروز عصر زدم ی هاله کمرنگ انداخت صبم دادن همون بود،خیییلی کمرنگه دیگ نمیدونم مال خود تسته یا مثب ...

اخه دل تودلم نیس که بزنم تست تاالان برام مهم نبودااا امروزاصب هی دلم میخادیه تست بزنم ببینم چی به چیه 

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
میگم روز ۹تا ۱۰ای یو ای لکه بینی داشتم گفتن لک لانه جایگزینی ینی ممکنه باردار نباشم

من روزاول ودوم لکه بینی نبوددیگه قشنگ خونریزی داشتم که دکترم گفت دهانه رحمت تنگه واسه دستگاهیه گزاشتم برات ..شماخونریزی نداشتیداولش ؟؟؟

کی میشه تاپیک بزنم بگم نی نی دنیااومد 😍😍بی صبرانه منتظراون روزم که صحیح وسالم توبغلم باشی😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز