چند روز پیش یه هو یه طرف گلوم ورم کرد بدون درد و هییییچ علامت دیگه ای ،دو روز بعد صدام کلا گرفت، تاپیک هم زدم براش اینترنت هم که تا سرچ میکنی هزارتا درد و مرض میچسبونه به ادم، خلاصه امروز رفتم پیش متخصص گوش و حلق و بینی در کمال تعجب اکثریت این علامت رو داشتن و توی این چند روز چندتا از اطرافیانم هم همین علایم رو داشتن همسرم هم همینطور ولی خیلی کمتر ،آقای دکتر گفتن ویروس جدیده ،کفتم ممکنه کرونا با جهش جدید باشه گفتن بله کرونا خفیف تر شده و فقط گرفتگی صدا داره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خوب دیگه ترستون چیه؟ کرونا که ریشه کن نشده بود که حالا دوباره بترسین! تمام این مدت بود و هست و فعلا ها هم خواهد بود همچنان هم پنج تا شش درصد احتمال مرگ و میر داره فقط چون رسانه دربارش حرف نمیزنه و مردم هم از ماسک زدن و مراعات کردن خسته شدن ترجیح میدن اینجوری فکر کنن که دیگه کرونا نیست
خوب دیگه ترستون چیه؟ کرونا که ریشه کن نشده بود که حالا دوباره بترسین! تمام این مدت بود و هست و فعلا ...
بله عزیزم همینطوره ،من ترسی ندارم ولی تعجب کردم چون علائم دیگه ای نداره، من خودم هر جا برم ماسک میزنم امروز توی مطب ماسک زده بودم همه با تعجب نگاه میکردن