2777
2789
عنوان

کورتاژ

98 بازدید | 9 پست

خانمهایی که کورتاژ داشتید بقایای شمارو هم دادن ببرید پاتولوژی؟؟؟نگرانم میگم نکنه مشکوک بودم به بیماری خاصی!؟؟؟؟

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته
ب همف میگن منم ساکشن کردم ازم پرسیدن

شما هم یعنی بردید پاتولوژی؟؟

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نبردم عزیزم ولی ازم‌پرسیدن ک ببرم یا ن گفتم ن

اهان ممنون از جوابتون از من جنینو پرسیدن ولی تو اتاق عمل یه شیشه خون بود که توش یکم بقایا بود گفتن اینو باید ببری پاتولوژی

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته
جای نگرانی نیست عزیزم برای همع این کارو میکنن قربونت گلم دلت شاد❤

همچنین مهربون خیلی خیلی تشکر

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته

سلام خوب هستیدببخشیدتاپیک سال 97روخوندم درمورده بیبی چک من شب بیبی چک زدم دوخط شدبعدچندثانیه یک خط شدشماهم دقیقا همین چیزونوشته بودین بعدش چی شدبارداربودیدممنون میشم جوابموبدید

امضای خدازیرتک تک آرزوهام.بالاخره روزی منم مامان میشم 
سلام خوب هستیدببخشیدتاپیک سال 97روخوندم درمورده بیبی چک من شب بیبی چک زدم دوخط شدبعدچندثانیه یک خط ش ...

برای من اره مثبت بود الان دخترم ۶ سالشه

زندگی کوتاهتر از اونیه که بخوام با افکار منفی خرابش کنم پس تا وقتی به خدا ایمان دارم همه چی برام مثبته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز