2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 444 بازدید | 57 پست
بزار خبر بده منم استرس گرفتم .من پسرم 10 ماهشه الان حاملم ولی خوشحالم 😍

خوب میتونی با بچه ١٠ماهه باردار هم باشی ..

پـــــیش از آنکه دستهای درخت به نــــور برسد...پاهایش تاریکی را تجــربه کرده.گاهی برای رسیــدن به نــــور باید از تاریــکی گُـــذشت...
بزار خبر بده منم استرس گرفتم .من پسرم 10 ماهشه الان حاملم ولی خوشحالم 😍

خودت خواستی؟

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

توام بارداری؟ ن من حالم بد بود اوایل بعدش رفتم پیش متخصص زنان اونجا گفتم تهوع شدید و بی حالی دارم او ...

آره هفته ۱۰ هستم.

انقد بالا میارم هر روز زیر سرمم.

میتونی اسم قرصا رو بنویسی خیلی در عذابم.

آره هفته ۱۰ هستم. انقد بالا میارم هر روز زیر سرمم. میتونی اسم قرصا رو بنویسی خیلی در عذابم.

ای وای اره الان برات مینویسم وایسا

روزگاری هم اگر دیوانه ات بودم گذشت🖤🖤
عزیزم شما هم ناخواسته بود؟این نینی چیه؟

نمیدونم چیه هنو نرفتم سونو زیرده هفته هستم 

ناخواسته بود ولی خیلی خوشحالم چون کلا دوتا بچه میخایم و فاصله سنی کم فرق نمیکرد کی باشه

آره هفته ۱۰ هستم. انقد بالا میارم هر روز زیر سرمم. میتونی اسم قرصا رو بنویسی خیلی در عذابم.

نازوفار- اُنِستین-مولتی پرینتال

این آخری حالمو خیلی اوکی کرد اون دوتای اولی هم برا تهوع و بی حالیه

روزگاری هم اگر دیوانه ات بودم گذشت🖤🖤
سخت هس ولی دوتابچه به یبار بزرگ میشن بهتره فک کنم 

اره باهم بزرگ بشن خیلی خوبه فقط سختش همون بارداری هست..بعدش ادم میتونه با چنگ و دندون نگهداری کنه ازشون

پـــــیش از آنکه دستهای درخت به نــــور برسد...پاهایش تاریکی را تجــربه کرده.گاهی برای رسیــدن به نــــور باید از تاریــکی گُـــذشت...
مرسی مهربون. خدا خیرت بده. ❤️

🙂♥️ایشالله بهتر بشی عزیزم ولی خریدی حتما به بهداشت منطقه نشون بده که برات ضرر نداشته باشه یه وقت 

روزگاری هم اگر دیوانه ات بودم گذشت🖤🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792