2777
2789
نمک رو زخم هم نپاشیم...

کامنتای دیگمو بخون دیگه حوصلتون رو ندارم توضیح بدم اه واقعا که😐

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

عزیزممممم من قبل اینکه برای پدرشون بگن تایپ کردم و فرستادم  و بعدشم گفتم حالا بزار یک ایموجی ...

فرشته ی مهربون چیه خواهر من 

چیزی که شما را ناراحت میکنه بقیه رو هم ناراحت میکنه وقتی ایشون اینقدر ناراحت تاپیک زدن باید حدس میزدین که به هر حال در مورد یکی از عزیزان شون هست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از همین میترسم یکی دو سال نه همش استرس دارم که اتفاقی که همیشه ازش میترسیدم بیفته : /discussion/topic/11374607/%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%b2?postId=296998863


سلام

ناراحت نمیشی واقعیت پزشکیش رو بگم نقل قول ازدکتر؟؟؟

مادربزرگم یعنی مادر مادرم هشت ساله الزایمر داره ایزی لایف میشه فقط رومبل نشسته نگاه میکنه سکوت مطلقه

ازپارکینسون شروع شد و سکته ی مغزی وبعد الزایمر

مادربزرگ همسرمم داشت این بیماری رو مرحوم شد چندسال پیش

دکترش گفته بود الزایمر پیش رونده است گفته بود عمر مفید این ادما ده ساله بعد ده سال سکته مغزی و تمام

اما دارو بخورند کنترل میشه

استرس نباید داشته باشند

گل سرخ بریز تو ماست وچایی براش عالیه

مادرشوهرمم میخوره

شفای عاحل ان شاا..

خدا بزرگه غصه نخور

شوهر عمه ی همسرمم داره و چند نفر دیگه

بیماری قرن هست خیلیا درگیرند

فقط دعا ودعا ودعا که بدتر ازاین نشه

نذر امام جوادع کن براشون

خیره ان شاا…

بیشعوری اگر پست بود

تمومش کن چقدر ادم بی‌تربیتی هستی 

عزیزممممم

من قبل اینکه برای پدرشون بگن تایپ کردم و فرستادم 

و بعدشم گفتم حالا بزار یک ایموجی اضافه کنم که ناراحت نشه (😅) ویرایش زدم 

بعد تازه دیدم نوشتن پدرشون

اینقدر سریع ادای فرشته های مهربون و دلسوز درنیارین


😐

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

عزیزم ایشون دارن راجع به پدرشون حرف میزنن  چطور میتونی اینقدر صریح همچین چیزی بگی

عزیزم اشکال نداره

منکه بحدی حالم خرابه این حرفا چیزی نیست

خودم‌میدونم شرایطش رو😔😔😔😔

فرشته ی مهربون چیه خواهر من  چیزی که شما را ناراحت میکنه بقیه رو هم ناراحت میکنه وقتی ایشون ای ...

ببخشید علم غیب ندارم بخدا🤦‍♀️

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

کامنتای دیگمو بخون دیگه حوصلتون رو ندارم توضیح بدم اه واقعا که😐

فک کردم دیدیو گفتی برا همین...

زود قضاوت کردم 

معذرت:)

«پرسیدند:آیا‌ او را در حدِ مرگ دوست داری؟        گفتم:بالای قبرم از او صحبت کن و ببین چطور مرا زنده می کند...🌱🤍»                                                                «چگونه می‌شود به شاخه‌ی شکسته فَهماند که باد عذر خواهی کرده است...؟❤️‍🩹»                                                    #محمود_درویش🌱💎

عزیزم 

پدر بزرگ من بعد فوت خاله ام الزایمر گرفت  ایشون هزیون هم میگفتن اما خداروشکر با دارو خوب شدن و کنترل شده تا حدودی 

ببرینش پیش دکتر خوب و باهاش حرف بزنید تنهاش نذارید ناراحتش نکنید 

خوشحالش کنید 

ان شاءالله خوب میشن‌

ای بابا ایشون نمیدونستن پدرشونه تمومش کنید دیگ

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😭خداروشکر یکی متوجه شد

من میدونستم داره یکیو میگه اصلا نمیگفتم چه پدر چه شخص دیگه 

فکر کردم داره راجب این بیماری و اتفاق فکر میکنه 🤦‍♀️🤦‍♀️

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

سلام ناراحت نمیشی واقعیت پزشکیش رو بگم نقل قول ازدکتر؟؟؟ مادربزرگم یعنی مادر مادرم هشت ساله ...

عمر هممون دست خداست معلوم نیست خودم تا چند ثانیه دیگه زنده ام یا نه

ولی ایکاش هنوز وقت رفتنش نرسیده باشه

اصلا نمیتونم تحمل کنم نبودشون رو

فک کردم دیدیو گفتی برا همین... زود قضاوت کردم  معذرت:)

اشکال نداره عزیزم ❤️😢

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش