2777
2789
عنوان

درد پریودی😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 511 بازدید | 51 پست
اویشن نخور خونریزی رو بیشتر میکنه تخمه رو نمیدونم رو چ حساب گفتن ولی میگن نباید شوری تندی مصرف کرد چ ...

پونه میخورم ..

نه ی لیوان ابجوش خوردم

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دردش وحشتناااااااکه..وحشتناک...من که هزارتا ازین راهکارای خونگیو رفتم هربار اما هیچ اثری نداره😖😣

اره من راهکار خونگی برام فایده نداره فقطططط شیاف بعد مفنامیک

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
قرص های مخصوص پریودی فکر کنم کارنوفن بودن خیلی خوبه

شیاف گذاشتم

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
لعنت به پریودی من دیشب اصلا نخوابیدم تا تکون میخوردم انگار شیر آب باز می‌شد اصلا نتونستم بخوابم  ...

دقیقا 

فقط خودمون درک میکنیم چ دردیه 

واقعا سخته

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
و این که یه پزشک میگف موقع حمام رو زمین یا تو وان نشینین

اره درسته

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
من دیشب مردم از درد هر چی میگن هم خوردم فایده نداشت  فقط رفتم توالت تا خوب شدم  یه چیز گ ...

ن بابا من ب دستشویی نیست 

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
بابونه با نبات مثل آب رو آیشه. و کیسه آب گرم یه هفته قبل پریودت گرمیجات بخور دل درد نمیگیری

رعایت میکنم ولی باز درد دارم

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

درد پریودی بع کنار .

من سگ میشمااااااا

اسی گلم مسکن استفاده کن.

مفنامیک بخور البتع برا من جواب داده تو رو نمیدونم


آنچه را گنجش توهم میکنی.....زآن توهم گنج را گم میکنی......چقدر توصیف حال منه😢😢😢من عاشق مردی ام همه ی داشته هامو ازم گرفته.پدر.مادر.خانواده😢مردی که هم دردم اونه.هم درمونم.میگن عشق به رسوا شدنش می ارزد.مر د...تو میارزیدی؟میارزی؟تو بغلت که جام میدی غمهای عالم میشه فراموشم☺ولی گذشتمون.یه روز قبلمون.یه ساعت قبلمون همه چی رو میریزه بهم.بقول خودت تو در من یک تیمارستان روانی هزار تخت خوابی احداث کردی.خداقوت مهندس 😏😡

بچها اگ آدم دوران پریود درد پریود نداشته باشه اشکال داره؟آخه اکثرا درد پریود را دارن منم تنبلی تخمدان دارم نهایت اگ یه پیچش دل ضعیف بگیره ینی بخاطر تنبلیمه؟

💚اَلسلامُ عَلیکَ یا اَبا عَبدالله وَ عَلَی الارواحِ التی حَلَت بِفِنائک عَلیکَ مِنّی سَلامُ الله اَبَداً ما بَقیتُ و بَقی الیلُ والنّهار وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهدِ مِنّی لِزیارَتِکم السلامُ عَلَی الحُسَین وعَلیٰ عَلی بْنِ الحُسَین وَ عَلیٰ اَوْلادِ الحُسَین وعَلیٰ اَصحابِ الحُسَین💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792