2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای خیلی بالاست که

خدا کمکت کنه تا ۲ رو دیدم سالمه 

بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی ست

صبور‌ باش انشااله توی ازمایش اوکی‌ هست 

امیدت بخدا باشه 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         
ازمایش انجام ندادن چون عدد ان تی بالا بود 😔

اووووه نگران نباش سلفری میدی یا امینو

چه زود خودتو باختی چربی شکمت زیاده؟؟

تو فامیلتون سندروم داوون دارین

هیچکس از فرداش خبر نداره! چرا غمگینی چرا نگرانی شاید قراره فردا همه چیز درست شه!
نمیگم ناراحتی نداره ولی سنت کمه ناامید نشو، شایدم آمینو رفتی مشکلی نداشت، به هرحال امیدوار باش انرژی ...

امینو امپول از شکمه ؟ ب چ روزایی افتادم 😔 کاش سلفری بنویسه ک باخونه ازمایشش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز