2777
2789
عنوان

زن گلزار

| مشاهده متن کامل بحث + 5478 بازدید | 122 پست

دوروزه 

زن گلزار 

گلزار زن گرفته

زارگل زن 

نز گلزار😐  


یه تاپیک جامع هم داشت دیروز اتفاقا 😂

هرگز با یک احمق بحث نکنید،تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت را تشخیص دهند.هیچ جنس مذکری به هیچ وجه نه توی تاپیک های من شرکت کنه ، نه منو ریپ بزنه ، نه بهم درخواست دوستی بده ❌ زیر ۲۲ سال به هیچ وجه تو تاپیک های من شرکت نکنه و منو ریپلای نکنه من تو گوشیم بازی ندارم خاله 😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان ایستاش تیک آبی میگیره 😂 خود گلزار پست نزاشته ولی این خانم هر چی پیج فیکم بود گداشته بودن  ...

تو فامیل ممد رضایی؟😂

پرندگانی که در قفس به دنیا می آیند فکر میکنند پرواز بیماریست.
بابا‌گلزارو زنش دارن  تو جزایر عشق و حال میکنن کیف میکنن از وجود هم اونوقت ماداریم میگیم   ...

نه از اون لحاظ ، کلا خیلی بهم نمیان ادم یاد ادمای بچه باز و پدوفیلی میفته  

بابا‌گلزارو زنش دارن  تو جزایر عشق و حال میکنن کیف میکنن از وجود هم اونوقت ماداریم میگیم   ...

دقیقا مثل دیکاپریو کلا ترکیده ولی فقط با زیر ۲۵ میره تو رابطه اونم مدل 😐

حالا گلزارم یدونه این وسط برداره 😂

هرگز با یک احمق بحث نکنید،تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت را تشخیص دهند.هیچ جنس مذکری به هیچ وجه نه توی تاپیک های من شرکت کنه ، نه منو ریپ بزنه ، نه بهم درخواست دوستی بده ❌ زیر ۲۲ سال به هیچ وجه تو تاپیک های من شرکت نکنه و منو ریپلای نکنه من تو گوشیم بازی ندارم خاله 😉

 الان اونا پی.... شما هم اینجا حرص میخورین

حرص نخوردم چون من هیچوقت از گلزار خوشم نیومده فقط شوکه شدم بس ک عروس بچه بود ، باید با ی خانومی تو مایه های مهناز افشار کاپل میشد

https://s8.uupload.ir/files/2e388e90-c278-46b1-961b-3955d479f42b_dfk4.jpeg

  <<وقتى دنبال بهترينى سعى كن راه و اشتباه نرى⚰️>>                                                                        آقايون لطفا تو امضاتون بگيد آقا هستين من تيكه كلامم عزيزم خوشگلمه😁تايپم esfp😉💗به ناحق با تاريخ عضويت رند ٠٢/٢/٢ تعليق شدم ترجيح ميدم سكوت كنم😒💔كاربرى فقط دست خودمه و تمام تاپيكا و پستامو گردن ميگيرم🤪😂و اينكه بنده دومين عضو انجمن⬛️مبارزه با احساسات منفى⬛️هستم خلاصه بسوزين👀🤡با آرزو هاى خوب براى همه شما💕💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دندانپزشک

shotfarangy | 0 ثانیه پیش

یه سئوال

kkkkkkk76 | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792