2789
عنوان

پخش عکس😔

| مشاهده متن کامل بحث + 9967 بازدید | 262 پست
قلبم شکستی😂

 ن سال دیگ قبولم   

اگه روزی پسردار شدم اسمش میزارم کــوروش 😍به همون  اقتدار به همون بزرگی به همون عظمت❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥                  هـــرگــزنـخواب کــوروش     ای مهر آریایی   بـــی نــام تــو    وطــــن نــیـز    نـــام و نـــشـان نــدارد. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی ها میفرستن برا همسراشون  یا خودشون میخوان یا به اصرار همسرشون  خصوصا اونایی که همیش ...

شت😂

خب اگه گوشی مرده رو دزد بزنه که بدبختن😂😂

🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!

اولا ک عکس انقد باز و داغون نفرستین خب😑

من حتی پروفم ، عکس شخصیمو نمیزارم😐😐

بعدم، اگر قرار بود کاری کنه، تا حالا میکرد.

در ثانی عکسی ک حذف شده باشه، موقع ریکاوری، بی نهایت کیفیتش میاد پایین.


میشه واسه شادی روح "مامانم" و "آبجیم" صلوات بفرستین❤❤.ممنونم❤❤                                                                 من ♡مُعَلِّمی♡ را با جان،فارغ از افکار نان،بهر بهبود جهان،پذیرفتم.🦋🌸💞                            

پس نگران نباش پسر خوبیه ک دوباره ازت نخواسته هر پسر دیگه ای بود خود واقعیشو میخواست😄...بیخیال نگران ...

نه بیچاره حتی همو میدیدیم والا هیچ کاری نکردیم تاحالا و اینکه اصلااا دیگه اصلا چون واقعا توبه کرد و کردم

اصلا بدبخت کاری نکرده که کات کردیم تموم شد رف چه شکایتی

اینارو ولش اسی 


چ طوری دو سه سال باهاش بودی و تونستی کات کنی ؟؟؟

دلم یه نارنگی پوست پوست شده ست هندونه سفیده،دلم چای سرد شده ست،ته دیگ سوخته ست،خورشت ته گرفته ست،دلم خرمالوی نارسه، لیمو شیرین تلخه،دلم ذوق کور شده ست،نمره ۹.۷۵عه دلم کفش سفید مورد علاقه گلی مه که گِلی شده دلم غروب جمعه ست... انگار بالش ندارم،انگار پیتزام سس نداره،انگار سیب زمینی سرخ کردم نمک نداره،انگار نور خورشید اتاقمو نمیگیره،انگار نوار کاستم رو دستگاه نمیخونه،انگار بهار نارنجام بو نمیدن انگار هدفون ام روشن میشه ولی صدایی ازش در نمیاد انگار نقاشیم رنگ نداره....
پاک کرده اینو میدونم میترسم ریکاوری کنه

تا الان انقدر اطلاعات تو گوشیش ریخته و پاک کرده که دیگه اون عکسها با ریکاوری برنمیگرده. 

چرا بعضیها وقتی جواب سوالی رو نمیدونن الکی کامنت میذارن؟با ذوق میایم اعلاناتو باز میکنیم که یکی پیدا شده جواب سوالمو میدونه بعد میبینیم یه چیز بی ربط گفته!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز