اینا اسمش عشق میست وابستگیه
منم این طور بودم و تجربه کردم
بله ک دووم میاری .ولی من یه نتیجه گرفتم میدونی چی؟
اونم این ک هیچ چیزی تو دنیا قشنگ تر از سلامتی خودت و خانواده ت نیست .بره ب جهنم حتما لیاقتتو نداشت.کارای خدا هیچ کدوم بی حکمت نیست.من دووم اوردم توهم میاری حتماا