دیگ الان ک رفت... رفتنی میره چ ی کاسه آب بریزی پشت سرش چ هزاران قطره اشک.. گذشت.. تو هم ازدن بگذر.. بچسب ب آیندت و روزایی ک داری.. یکی هم میاد و دست تورو میگیره و میبره غصه نخور . فقط خودتو نباز چون با باختن و گریه کردن چیزی درست نمیشه... فقط خودتو داغون میکنی با این کارا.. میدونم سخته ولی هیچ کار نشد نداره