2777
2789
عنوان

حاملگی سوم 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 3221 بازدید | 175 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی میدونم تو شرایط سختی هستی

ولی همیشه این موردا حکمتی داره

اخر میبینی  این بچه باید میومد که اتفاق های خوبت بیوفته

اینو اینده نشون میده

حق داری دلشوره داشته باشی ولی این یه اتفاق خوبه واست

یه صلوات برای ظهور میفرستی؟ 💚                           اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم❤️⁩                                                                                   دعای فرج  🧡                                                         اِلهى‏ عَظُمَ الْبَلاءُ، وَ بَرِحَ الْخَفآءُ، وَانْکشَفَ الْغِطآءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ، وَ ضاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ، و اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيک‏ الْمُشْتَکى‏، وَ عَلَيک الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخآءِ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ، اُولِى الْأَمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَينا طاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنا بِذلِک مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ، فَرَجاً عاجِلاً قَريباً کلَمْحِ‏ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ، يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ، يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ، اِکفِيانى‏ فَاِنَّکما کافِيانِ، وَانْصُرانى‏ فَاِنَّکما ناصِرانِ، يا مَوْلانا يا صاحِبَ‏ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرينَ
اختلاف سنی‌شون چقدره؟

اولی ۱۰ سالشه، دومی ۸  سالشه وسومی ۳ سالشه 

خدایا مواظب زندگیم باش  مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰    دوستان پدرم  یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید  😭

من بچه سومم رو وقتي باردار شدم كه دومي پنج ماهش بود ، الانم كلاس اوله 

همسرم اولش ميگفت سقطش كن اذيت ميشي ولي من قبول نكردم و نگهش داشتم . الان همسرم عاشقه ته تغاريمونه و به من ميگه خانم خيلي ازت ممنونم كه اين بچه رو بدنيا آوردي . طبق امر خدا نطفه اين بچه تشكيل شده كاري نكنيد كه در آينده شرمنده خدا و فرزند خداخواسته اتون بشيد. 

ببین اگه شرایط مالی ندارین در حقش بدی نکن بندازش ب حرف اینایی ک نیگن روزی رسون خداست گوش نکن اره روز ...

پس کی روزی رسونه؟😑

خدایا مواظب زندگیم باش  مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰    دوستان پدرم  یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید  😭
استارتر قبل اینکه اقدامی کنی این رو حتماااابببین https://uupload.ir/view/img_20230507_174220_035_t ...

😢😢😢😢😢

خدایا مواظب زندگیم باش  مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰    دوستان پدرم  یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید  😭
ببین اگه شرایط مالی ندارین در حقش بدی نکن بندازش ب حرف اینایی ک نیگن روزی رسون خداست گوش نکن اره روز ...

بندازین و در حقش بدی نکنید؟؟؟

از کی کشتن میشه خوبی در حق بچه؟

از کی قاتل شدن میشه خوبی در حق خودش؟

هرگز این کار رو نکنید


ܟܿܠوࡅ߳ܨ ܥߊܝیܩܢ و حߊܠܨ ܢ̣ߊ ܟܿیߊܠܙ ܟܿویܢܚ݅ࡅ߳ܔ🦋

بندازین و در حقش بدی نکنید؟؟؟ از کی کشتن میشه خوبی در حق بچه؟ از کی قاتل شدن میشه خوبی در حق خودش؟ ...

از کی گفتن بچه گشنگی بکشه میشه خوبی در حقش ؟

اون بچه لباس نداشته باشه میشع خوبی در حقش؟

اون بچه نتونه تو مدرسه خوب درس بخونه میشه خوبی در حقش؟

خدا روزی میرسونه بله میرسونه ولی روزیش میتونه ماهی ۲۰ ملیون تومن باشه واسه مدرسه غیر انتلفعی بچه خدا ...

پیشگیری کنید نکه سقط کنید خودتو به گناه الوده نکن عزیز 

خدایا مواظب زندگیم باش  مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰    دوستان پدرم  یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید  😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792