parvanehmamyparsa مدیر عضویت: 1396/08/16 تعداد پست: 152 عنوان حاملگی سوم 😭 | مشاهده متن کامل بحث + 3221 بازدید | 175 پست سلام دوستان مم امروز فهمیدم باردارم خیلی ناراحتمسومین بچم میشه پسر کوچولوم ۲سالشه دوتا پسرم دارم دارم دق میکنم انقد رعایت میکردم اما باردار شدم 😭دامر فک میکنم ب.ندا.زمش 😭😭 1402/02/26 | 11:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نسییم۱۳۶۸ عضویت: 1400/03/01 تعداد پست: 9055 متولد ۶۸؟ آره خدایا مواظب زندگیم باش مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰 دوستان پدرم یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید 😭
parvanehmamyparsa مدیر استارتر عضویت: 1396/08/16 تعداد پست: 152 ان شاالله ۴ماه دیگه تاپیک میزنی میگی بچم دختر شد. خدا کنه 😔 دعا کن برام خیلی تنهام مادرم پرکشیده پدرم ۱۵ ساله پرکشیده تنهام امیدوارم خدا بهم مونس بده یه دختر همونطور که میخوام
دریا۴۷۰۲۸۷ عضویت: 1402/01/04 تعداد پست: 5209 استارتر قبل اینکه اقدامی کنی این رو حتماااابببینhttps://uupload.ir/view/img_20230507_174220_035_t14f.mp4/بقیه هم ببینن❗️❗️
دری_ناز عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4225 خدا صبر بده ولی اصلا سقط نکنی یوقت!! ܟܿܠوࡅ߳ܨ ܥߊܝیܩܢ و حߊܠܨ ܢ̣ߊ ܟܿیߊܠܙ ܟܿویܢܚ݅ࡅ߳ܔ🦋
aroosakiii عضویت: 1401/03/05 تعداد پست: 918 تو که روزی رو نمیخوای بدی .... روزی رسان خداست روزی نون خشک هم هست
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 با کا ن دوم حامله شدی؟ نکنه سوراخ بوده؟ آخه چجوری؟ ترس به دلمون انداختی کا.ندوم ۹۷ درصد اطمینانش هست یعنی ۳ درصد احتمال یارداریه مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
حانیه3028 عضویت: 1399/02/17 تعداد پست: 9996 آخه سه تا بچه تو این زمونه و ایران مگه میشه نمیدونم چیکار کنم چرا نمیشه منم قصدم سه تاس دوتا خوشم نمیاد میشه ی صلوات برام بفرستی مهربون❤️
محمدطاهاحانیه عضویت: 1400/11/25 تعداد پست: 2177 چرا نمیشه منم قصدم سه تاس دوتا خوشم نمیاد چچقدر منی شیرازی ام😅
آسو۲ عضویت: 1400/02/09 تعداد پست: 2578 دست به اون طفلک معصوم زدی نزدیا، خودت دعوتش کردی الانم میخوای.... تقویتش کن والسلام بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است...
جیگرطلاتونم عضویت: 1400/11/13 تعداد پست: 4503 بچه ها من دوساله ک طبیعی پیشگیری میکنم الانم دوماهه عروسی کردم بنظرتون روش خوب و مطمئنیه ک همینوادامهبدم؟ نمیدونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو میخونی، اما یادت نره: غم همیشه انقد پر رنگ نمیمونه
aroosakiii عضویت: 1401/03/05 تعداد پست: 918 ببین اگه شرایط مالی ندارین در حقش بدی نکن بندازش ب حرف اینایی ک نیگن روزی رسون خداست گوش نکن اره روزی نون خشکم هم هست خدا عقل داده
عقل عضویت: 1398/01/06 تعداد پست: 24049 سلام قتل عمد وگناهه پرستاربگیر ساعتی بیاد کمکت وقتی مشکل مالی نداریخدارحمت کنه مادرتون روهدیه ی خدا رو بپذیر حتما حکمت داره بعدها میفهمیچندتا زوج میشناسم تو فامیل خودم وهمسرم سالها درمان شدنداما بچه دارنشدند متاسفانهناشکری نکن
دری_ناز عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4225 اون بچهات کمک حالت میشن غصه نخور من بچه اول دومم اذیت شدم شیری بودن ودست تنها ولی سرمی راحت بیشتر کا ... اختلاف سنیشون چقدره؟ ܟܿܠوࡅ߳ܨ ܥߊܝیܩܢ و حߊܠܨ ܢ̣ߊ ܟܿیߊܠܙ ܟܿویܢܚ݅ࡅ߳ܔ🦋
msadeq عضویت: 1400/10/01 تعداد پست: 4879 شاید الان بگی چقد مزخرفم اما نمیدونم چیکار کنم دلم همیشه دختر میخواسته اما اگه دوباره پسر شد ... پسر ... دختر عمو منم مثل تو دوتا پسر داشت زن عموم میگفت بندازش الحمدالله ننداخت و دختر هم بود اینقد هم نازه ماشاا... تـا خـــدا بـنـده نـــواز اسـت به خلـقش چـه نیــاز میـکـشم نــاز یــکی تـا بـه همه نـاز کـنم ♥️