خوب میشن دیگه حتما سوراخه جاری خودم با کاندوم باردار شده من خودم رابطه طبیعی ارژانسی خوردم ولی باردار شدم بچه دوممو اما تو ماه چهار سقط شد وخدا شاهده بعد پاکی بلافاصله باردار شدم اصلا کسی باورش نمیشه هیچ مامایی توخانه بهداشت پروندمو قبول نمیکرد میگفت دردسر داره چهار ماهه بودم رفتم سونو گفت بچه تو ۲۰ روز رشدش متوقف شده برو سقطش کن بعد گفتم من پریود شدم ۶ روز خونریزی شدید داشتم آزمایش دادم گفتن نه بارداری ولی برو سونو همون شب ساعت ۱ ارژانسی باز ازم آزمایش گرفتن و دکتر گفت بعله سقط کردید وبلافاصله باردار شدید والان پسرم ۸ سالشه چیز عجیبی نیست
خدایا مواظب زندگیم باش مامان سه پسر شیطون دوست داشتنی 🥰🥰 دوستان پدرم یک ماهه آسمانی شدن اگ میشه براش صلوات بفرستید وفاتحه بخونید 😭
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه جالبه هرکسی تاپیک میزنه میگه کاندوم استفاده کردم. یا کاندوما رو دستکاری کردن یا یه چیزی این وسط ...
اره.هرکی میگه ناخواسته بود نمیخاستم دروغ محضه.منم ی یکی دوبار پیش اومد گفتم ناخاسته بعد فک کردم گفتم جلوگیریم خوب نبود اشتباه خودمون بود.ن اینکه تو شرایط نشد شدم