2777
2789
عنوان

رهن خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1260 بازدید | 100 پست

دوستان به خدا من دوستم مستاجره من صاحب خونه هستم

خرجایی که واسه خودش میکنه من یک هزارمشم نمیکنم

هرسال کراتین موهاش سرجاشه

سفرکیشش سرجاشه

دماغ عمل کرد

 ابرو کاشت

تو یه خونه ۵۰ متری ۱ خوابه با دوتا بچه مستاجره

همیشه دنبال این بودم که یه آدم خاص تو زندگی کسی باشم اما همیشه یه آدم معمولی و حتی کم اهمیت تو زندگی بقیه بودم. و این بزرگترین درد منه. خدایا به خاطر وجود تنها دخترم، عشق اول و آخرم، هزاران بار شکرت🙏🙏🙏🙏🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یاد اون مرد توی اینستا افتادم که تعریف میکرد صاحب خونم گفت یا فلان قدر پول بده یا صبح وسایلتو میریزم ...

واه یه جور میگی 

انگار خونشو ادم مفتی دادن بهش که از پول مستاجر شکممو سیر کنم 

مستاجرا خودشون زبون دارن ۲ متر 

شما نمخواد ازشون دفاع کنی 

کارما عزیزم  بابای منم همینقدر خوبه امسال خونه ای که میتونست کلی از کرایه بگیر با ۲۰۰ رهن کامل ...

خب عزیزم رهن ب چ دردی میخوره وقتی خواستن بره بازم باید پولشونو پس بده فکرکنم بانک هر۱۰۰تومنی ۱خورده ایی سودمیده

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

یاد اون مرد توی اینستا افتادم که تعریف میکرد صاحب خونم گفت یا فلان قدر پول بده یا صبح وسایلتو میریزم ...

چه ربطی داره عزیزم

صاحبخونه که مفتی بهش خونه نرسیده اونموقعی که بضی مستاجرا ولخرجی میکردن اون داشته از گلوش میزده که خونه بگیره 


امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
فکر نکنم بلند بشه ، پول هم پارسال از برادرشوهرش گرفت داد بهم دو دلم 

چقدد مستجر پرو رو مخهه اگه خودتون به پولش نیازدارید که کوتاه نیاین اگ هم ک دارید یکم انصاف کنید راه دوری نمیره

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

واه یه جور میگی  انگار خونشو ادم مفتی دادن بهش که از پول مستاجر شکممو سیر کنم  مستاجرا خ ...

خب ببین برو تو حس تا واقعا اشکت دربیاد بفهمی چرا بقولت حمله کردن بت

فکرکن مستاجری که میره جنوب تهران 150 تومان افزایش رهن رو نتونه پرداخت کنه

خب قانونی و بی رحمانش اینه بندازیش بیرون دیگه لابد

بعد انداختیش بیرونم که خونه علف هرز نییست که زیرپاشون سبز بشه اون پولداراشم با زحمت میخرن. 

اون وقت با اه و گریه زنش چیکار میکنی؟ با شرمنده شدن مرده جلو زنش چیکار میکنی؟ با شیر دادن بچه وسط کوچه موافقی اصلا ؟ 

درسته برا همه سخت شده ولی انسانیت که هنوزم باید پابرجا باشه

اگه اعتقادت بام مخالفه لطفا ریپ نزن اصلا به هیچ جات نباشه
100تومنی بالاترین حالت، 1700 میده

ارع عزیزم مستجر مامان بزرگم فقط ۳تومن پیش داده توقع داره هیچیم ازش کم نشه چقد ساده اییم ما😂

یه زنبور هیچ وقت وقتش را تلف نمیکنه که به مگس توضیح بده عسل از عن بهتره 😉 اگه جایی جواب بی احترامیت ندادم اینو 2بار بخون انرژیم برای چیزهای مهم تر میزارم 🥹😘 وقتی یکی هیچی برای افتخار کردن نداشته باشه، به قومیتش افتخار میکنه..

چقدد مستجر پرو رو مخهه اگه خودتون به پولش نیازدارید که کوتاه نیاین اگ هم ک دارید یکم انصاف کنید راه ...

نه والا ندارم . شرایط خودم بدتره میترسم امسال هم شروع کنه گریه و زاری که تخفیف بگیره  ، مرسی عشقم 🌷

راست میگی خونه را از لپ لپ دراورده، بدون زحمت فقط مستاجر زحمت میکشه همه مالکا از روی هوا خونه بهش ...

خونه های ما عزیز هرسال قیمتش چند برابر میشه حقوق کدوم بدبختی چند برابر شده که کرابه هم چند برابر کنیم ؟ چون تو زحمت کشی بقیه باید از بی جایی بمیرن؟

چه ربطی داره عزیزم صاحبخونه که مفتی بهش خونه نرسیده اونموقعی که بضی مستاجرا ولخرجی میکردن اون داشته ...

ببین اسی اگه قراره قیمت خونه بیرحمانه بره بالا که فرضا بگیم طبیعی و دست کسی نیست

اون وقت اگه شما هم بی رحمی کنی پس فرق خوب و بد چی میشه؟ مفتی رهن کسی نمیکنه ولی .....

اگه اعتقادت بام مخالفه لطفا ریپ نزن اصلا به هیچ جات نباشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792