خب ببین برو تو حس تا واقعا اشکت دربیاد بفهمی چرا بقولت حمله کردن بت
فکرکن مستاجری که میره جنوب تهران 150 تومان افزایش رهن رو نتونه پرداخت کنه
خب قانونی و بی رحمانش اینه بندازیش بیرون دیگه لابد
بعد انداختیش بیرونم که خونه علف هرز نییست که زیرپاشون سبز بشه اون پولداراشم با زحمت میخرن.
اون وقت با اه و گریه زنش چیکار میکنی؟ با شرمنده شدن مرده جلو زنش چیکار میکنی؟ با شیر دادن بچه وسط کوچه موافقی اصلا ؟
درسته برا همه سخت شده ولی انسانیت که هنوزم باید پابرجا باشه